Oplichter kate morgan aktief

vulpen

Rookie
14 jan 2014
6
0
ATTENTIE !!!
Mijn motor staat te koop op Speurders.

Deze site wordt blijkbaar ook gescanned door kate morgan [katemorgan34@gmail.com]
Ze zegt dat ze op zee werkt. etc.etc...

Waarschijnlijk is deze Kate zwart, heeft een piemel en komt uit Nigeria.

PAS OP met deze zwendelaars ! ook als er geld op je rekening wordt gestort, cheques worden beloofd of de handel via transporteurs gaat !!!!
 
ATTENTIE !!!
Mijn motor staat te koop op Speurders.

Deze site wordt blijkbaar ook gescanned door kate morgan [katemorgan34@gmail.com]
Ze zegt dat ze op zee werkt. etc.etc...

Waarschijnlijk is deze Kate zwart, heeft een piemel en komt uit Nigeria.

PAS OP met deze zwendelaars ! ook als er geld op je rekening wordt gestort, cheques worden beloofd of de handel via transporteurs gaat !!!!


Gebruik eens de MF zoekfunctie !

Hier zijn al topics over :z
 
Yep ik heb exact dezelfde mail deze week ook van deze kate morgan gekregen. Ik vertrouwde het niet en ben gaan zoeken. Dit heb ik bij speurders ook aangegeven en heb een mail terug gehad dat ze hem/haar zijn mailadres hebben geblokkeerd.
 
Kate is mijn tante en zit inderdaad veel op zee, koopt regelmatig motoren dus ik weet niet waarom jullie zulke nare opmerkingen maken over nigerianen met piemels
 
Yep ik heb exact dezelfde mail deze week ook van deze kate morgan gekregen. Ik vertrouwde het niet en ben gaan zoeken. Dit heb ik bij speurders ook aangegeven en heb een mail terug gehad dat ze hem/haar zijn mailadres hebben geblokkeerd.
Serieus wist je dat na al die jaren nog niet, blijkbaar zijn er nog steeds mensen die erin trappen
 
Kate is mijn tante en zit inderdaad veel op zee, koopt regelmatig motoren dus ik weet niet waarom jullie zulke nare opmerkingen maken over nigerianen met piemels
Inderdaad meestal betalen ze zelfs meer dan vraagprijs zonder de motor te zien! Het is ook nooit goed
 
Kate is mijn tante en zit inderdaad veel op zee, koopt regelmatig motoren dus ik weet niet waarom jullie zulke nare opmerkingen maken over nigerianen met piemels


Ja, Nigerianen hebben geen piemels, die hebben kinderarmpjes. En ze zijn het snelste. Oh nee, dat waren de rode.
 
Ze zit toch op een booreiland onder de Mexicaanse kust? Haar zoon is over een week jarig dus ze heeft haast. Geld geen probleem.
 
gaaaap.

klinkt al een toekomstig HP-eemnes topic...

Sticky maken, dan wordt het vanzelf genegeerd...
 
Laatst bewerkt:
Ze zit toch op een booreiland onder de Mexicaanse kust? Haar zoon is over een week jarig dus ze heeft haast. Geld geen probleem.
Tegen mij zei zo aan komende dinsdag :/

Weet je wat ik denk dat ze de boel op zit te lichten B|
 
Ze maakte ook nog 800 euro extra over, dan kon ik daarvan de man cash betalen die de motor voor haar op kwam halen.
Echt strak geregeld allemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan