Opnieuw voorstellen

Rookie71

Rookie
31 mei 2020
2
1
Hoi,
ik was al eens geregistreerd. Met de naam Rookie en van 2003 tot 2010 ongeveer actief op het forum. Door omstandigheden (ik trof de verkeerde dame) een tijdje weg geweest om de schade te herstellen :) maar nu weer terug.
Helaas lukt het niet om mijn oude account te herstellen. Heb geen toegang meer tot het mailadres. Anyway, er komt weer een motor. Mijn BMW GS moest ik door omstandigheden ooit verkopen. In het begin zat ik nog te zwaaien naar andere rijders vanuit mijn auto. Na een tijdje slijt dat en word je automobilist. Inmiddels ben ik aan het sparen om weer iets te kopen. En voel ik me ook direct weer motorrijder. Heerlijk, zelfs de voorpret van het zoeken naar een motor, kleding etc. Ik hoop ergens rond de herfst weer op te kunnen stappen.
Mijn 'nieuwe' motor wordt weer een allroad. er zijn een paar kandidaten. Weer een GS, een KTM zou kunnen. Maar ik las laatst een stukje over een V-Strom die verrassend goed uit de reviews kwam. Nooit als beste maar zeker nooit als slechtste. En die is wat prijs betreft erg interessant. Voor nu ga ik lekker lezen, wat oude berichten terug halen en misschien weer wat nieuwe vrienden maken hier.
 
:W Rookie
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan