Oprichten ZX7R Club Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mensen,

Hier weer eens een berichtje van de menselijke crash test dummie :W
Rijden heeft er nog steeds niet ingezeten, maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten.
Mijn kawa word als het goed is momenteel onderhanden genomen ivm het deukje in de tank. Als dit gebeurd is komt er ook nog een compleet Leovinci uitlaatsysteem onder :9~
Paar extra pk'tjes als het goed is, en een veel beter geluid dan orgineel *D
Zodra er zich weer veranderingen voordoen, of als ik weer de behoefte heb slappe klets te spuien, zullen jullie ongetwijfeld weer van me horen *O*

Groeten, Koertmanz
 
Hey mensen,

Hier weer eens een berichtje van de menselijke crash test dummie :W
Rijden heeft er nog steeds niet ingezeten, maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten.
Mijn kawa word als het goed is momenteel onderhanden genomen ivm het deukje in de tank. Als dit gebeurd is komt er ook nog een compleet Leovinci uitlaatsysteem onder :9~
Paar extra pk'tjes als het goed is, en een veel beter geluid dan orgineel *D
Zodra er zich weer veranderingen voordoen, of als ik weer de behoefte heb slappe klets te spuien, zullen jullie ongetwijfeld weer van me horen *O*

Groeten, Koertmanz

Reken maar op vier a vijf pk
;)
 
Een kleine update van mijn motor. Heb vandaag een undertail, Titelite kentekenverlichting en knippers eronder gezet.

pics:

full


full


*O* *O* *O*
 
TER INFORMATIE

OK, gezien de reacties op het forum lijkt het mij handig de meeting te verschuiven naar zondag, er kunnen zondag meer mensen dan zaterdag (moeten jullie niet naar de kerk ofzo }) )

Bovendien lijkt het weer zondag stukken beter te worden dan zaterdag.

Oftewel:

*O* *O* DE MEETING WORDT VERPLAATST NAAR ZONDAG 8 OKTOBER *O* *O*
*O* *O* DE MEETING WORDT VERPLAATST NAAR ZONDAG 8 OKTOBER *O* *O*

Beginpagina van dit forum en www.tcpip.demon.nl wordt ASAP aangepast, als er nog mensen meegaan zondag die niet op de deelnemerslijst van www.tcpip.demon.nl staan maar er toch op willen laat het ff weten dan op zx7r@tcpip.demon.nl met nickname, woonplaats en foto van je 7
 
@ZX7RULES en @Sandberg:

Blijf Grunniger he?? Dus ik bied nog steeds € 60,=

8-)

Kennen jullie trouwens het Groninger Alfabet?
 
Heren,

Naast de leuke "pimp" dingen die deze jongen nog wil monteren, vraagt ook het normale onderhoud om aandacht. En dan met name de achterband. Op dit moment rij ik met BT voor en achter, maar ik wil gaan overstappen op de nieuwe MPP.

Wat is jullie mening over het rijden met een verschillende voor- en achterband. Kan dat problemen opleveren (BT voor en MPP achter) :? . Toen ik mijn motor kocht reed ik - zonder problemen - op een Metzeler voor en BT achter (mmm, geef ik nou al antwoord op mijn eigen vraag ... :) ).
 
Heren,

Naast de leuke "pimp" dingen die deze jongen nog wil monteren, vraagt ook het normale onderhoud om aandacht. En dan met name de achterband. Op dit moment rij ik met BT voor en achter, maar ik wil gaan overstappen op de nieuwe MPP.

Wat is jullie mening over het rijden met een verschillende voor- en achterband. Kan dat problemen opleveren (BT voor en MPP achter) :? . Toen ik mijn motor kocht reed ik - zonder problemen - op een Metzeler voor en BT achter (mmm, geef ik nou al antwoord op mijn eigen vraag ... :) ).

Ik kreeg mijn motor met Metzeler voor en achter. Omdat de voorband echt aan vervanging toe was heb ik inmiddels voor MPP laten monteren en dat is echt een verademing!!! Wat stuurt dat goed! Dus aanvang nieuwe seizoen komt er ook achter geheid een MPP!!
Enne.. special prijs he?? 100 euri voor voorband!! achter 200,= geloof ik. Mijn leverancier haalt zijn banden uit spanje. Werken trouwens kleinschalig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan