Opruiming Suzuki onderdelen

crazybiker46

MF veteraan
18 jul 2005
2.346
1
Sneek
Ik heb diverse onderdelen liggen van verschillende Suzuki modellen. Daarnaast heb ik ook nog diverse aftermarket onderdelen liggen.

- Nieuwe originele luchtfilter Suzuki Gsxr 600 K6 - 20 euro (incl. verzenden).

- [b]Ongebruikte originele remleidingen Suzuki Gsxr 600 K6 met banjobouten - 30 euro (excl. verzenden~[/b]). VERKOCHT.

- Originele en z.g.a.n. radiatorkapjes Suzuki Bandit 1250 A K7 - 30 euro (excl. verzenden).

- Originele en z.g.a.n. knipperlichten Suzuki Gsr 600 A K9 - 40 euro (excl. verzenden).

- Originele kettingbeschermer Suzuki Gsr 600 A K9 - 15 euro (excl. verzenden).

- Dekseltje remvloeistof voorzijde met Gsr erin gelaserd - 20 euro (incl. verzenden).VERKOCHT.
- Rizoma spiegeladaptors - 12 euro (incl. verzenden)

- Lightech olievuldop rood, 3 mnd gemonteerd geweest op Gsr 600 - 20 euro (excl.)
.
- Ariete handvatten, grijs, model Estoril, nieuw - 20 euro (excl.) VERKOCHT

- Ariete haaks ventiel 1 stuks, zwart - 10 euro (excl.) VERKOCHT.

- AB-M voetstepjes voorzijde Suzuki Gsr 600 K9+adaptors+reserve stepjes, zilver -
50 euro (excl. verzenden).

- Originele Suzuki velglint (in de vorm gesneden), zilver, voor beide velgen - 20 euro (excl. verzenden)
 
Laatst bewerkt:
Heb je foto radiatorkap bandit

U vraagt, wij draaien :) .

2djtrbn.jpg


9quxkw.jpg


el1amv.jpg
 
Wat bedoel je met stepjes?
Alleen die dingen waar je je voet op zet?
Ben namelijk op zoek naar hele schetsplaat...
 
Wat bedoel je met stepjes?
Alleen die dingen waar je je voet op zet?
Ben namelijk op zoek naar hele schetsplaat...

Alleen stepjes. Schetsplaat zit op de motor zelf die ik heb verkocht. Het zijn aftermarket stepjes. Hele mooie ook. Maar goed jij zoekt een complete set (remschakelset) en die heb ik niet te koop.
 
Heb je er een foto van? zijn ze lang gemonteerd geweest?

Ik kocht in 2006 de nieuwe 600 k6 (besteld in 2005, geleverd in april 2006) en had in de tussentijd genoeg tijd om aftermarket spullen te zoeken en te kopen. Had bij levering van de motor dus gelijk goodridge rvs leidingen en wave discs laten monteren. Dus leidingen zijn nog hagelnieuw. Banjo bouten zijn nog allemaal aanwezig. Zal ff een foto maken.
 
Laatst bewerkt:
Oke, nee inderdaad de prijs was 30 euro maar ineens stond er 70. Ik wil ze graag van je overnemen. Wat is je email? dan contact ik je even via die weg voor de afhandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan