A
Nou, niet echt. Zit ik nog steeds vol in weer en wind.
Voutje
De huidige motoren kunnen prima hogere km standen aan. Als je een fiets vier jaar houdt staat er 120K meer op de teller. Of je een motor verkoopt met 140 of met 190K op de teller maakt relatief weinig uit. Of je koopt met 20 of 70K maakt wèl groot verschil. Mijn advies zou dus zijn om juist voor een motor met wat meer km te kiezen. Dat je dan een model kunt rijden dat (nog) beter bij je wensen aansluit heb je ook elke km plezier van.maar die zijn nu nog wat aan de dure kant voor mij met niet teveel kilometers.
Zie ook af en toe nog wel eens ex-overheid fjr-en voorbij komen, maar las daar zowel hele positieve berichten over qua onderhoud, maar ook negatieve omtrent rijstijl (hard) en dat het dus geen motoren zijn geweest van liefhebbers.
Nou, niet echt. Zit ik nog steeds vol in weer en wind.
Ik had nog niet gezien dat je een vstrom gekocht had. Daar heb je het hele toer-pakket standaard op zitten. Mijn buurman heeft ook zo'n bak. Mooi hoor, wil ik ook wel. Nou gefeliciteerd en geluk ermee en tot zwaaienIk denk dat jouw post beter in het algemene Diversion-topic past, niet om vervelend te doen uiteraard.
Ik zeg zet geld apart en koop er een als de Div op is. Ben er echt rete-enthousiast over
Het is een bejaarde tourfiets. Als je 'm elk stoplicht tegen het rood gooit is het gauw gebeurd met henkie. Waren ze alledrie van dezelfde eigenaar soms?De Pan moet je met een grote boog omheen lopen. Hier in de omgeving waren er drie. WAREN. Alledrie naar de sloop met een kapotte cardan.
Goeie tip maarèeh...Kan ie ook op dan? Ik dacht dat ie al op was en dat je er dan gewoon op door rijdt want misschien is ie wel op, maar stuk gaat ie niet.
-Effe serieus. Goed te horen dat je motor naar je zin is. Wees er dan maar zuinig op. Ik heb nog een hoes over, degelijk ding. Is het wat voor je? Als ie past mag ie zo weg. Nog een vraag: Heb je al een indruk van het brandstofgebruik?
Ondertussen geluk en tot zwaaien