Osco-oiler €50,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siewe

Die hard MF'er
12 mrt 2003
520
20
't Zand
Te koop een osco kettingsmeer systeem.
Ding is in prima staat en wordt geleverd met een reservebusje olie.

Ik had de oiler gekocht voor montage op mijn eigen motor, maar zie hier bij nader inzien toch vanaf.

Mogelijk kan ik er iemand anders hier blij mee maken?

Prijs = €50,-

Verdere informatie kun je hier vinden :

OSCO one second chain oiler
 
Inclusief al het montage materiaal? Ff kijken hoe ik dat knap op mijn motor kan krijgen, maar in principe wel geinteresseerd. 50 eu incl. verzenden?
 
Wanneer Elsjiepo niet wilt: graag! Wol verz kosten er wel bij optellen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik dat ook nog wel liggen, zo'n zelfde, dus bij interesse pm graag.
Sorry voor inbreken in dit topic ;)
 
Foto-4JS78IBI-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Siewe, ziet er goed uit, hoort er niet nog een beugeltje bij om het reservoirtje mee vast te maken? Stuur me maar een pbtje met je betaal gegevens, dan zorg ik dat er 50 eu op je rekening komt en dat je een berichtje terug krijgt met mijn adres. Thnx!
 
Siewe, ziet er goed uit, hoort er niet nog een beugeltje bij om het reservoirtje mee vast te maken? Stuur me maar een pbtje met je betaal gegevens, dan zorg ik dat er 50 eu op je rekening komt en dat je een berichtje terug krijgt met mijn adres. Thnx!

Heb hem ook, slangetje in alu profieltje onder de kettingbeschermer gekit. Ziet er super uit geen lelijk slangetje met plak klipjes op je hugger of kettingbeschermer. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan