Otr ritje organiseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans450

MF'er
20 jul 2013
48
0
Hoi zijn er nog mensen uit omgeving Eindhoven die zin hebben om een illegaal ritje mee te organiseren rond Eindhoven en die een route mee willen uitzetten gewoon om een keer dagje te plezier te hebben zonder alle regeltjes enz laat effe iets weten aub
 
Weet je dat er zo een aantal OTR ritten om zeep zijn geholpen? Dat de omwonenden zo klaar waren met de wildcrossers dat ze de evenement vergunning zijn gaan tegenwerken!
 
Nee wist ik niet maar maakt ook niet uit mensen grijpen toch alles aan om crossers te weren en dan zou ik nooit meer kunnen rijden als alleen otr ritjes waar ik dik voor moet betalen en me van te voren inschrijven waar ik geen zin in heb
 
Dik moeten betalen? Want is 20 euro nou voor een dag plezier? Dat kost lid zijn van een voetbal club ook. Ik heb niks tegen offroad rijden op zondagen. Doe ik zelf ook.

Echter om een offroad rit te gaan organiseren is wel weer een heel ander iets.
 
Die 25 Euro heb ik geen probleem mee maar die 15 euro verzekering vind ik bullshit ik ben verzekerd
 
Hoi zijn er nog mensen uit omgeving Eindhoven die zin hebben om een illegaal ritje mee te organiseren rond Eindhoven en die een route mee willen uitzetten gewoon om een keer dagje te plezier te hebben zonder alle regeltjes enz laat effe iets weten aub
Waarom illegaal?
Rond Eindhoven is best nog wel een legaal offroad ritje te rijden.

Sowieso is MF niet het draadje voor illegale aktiviteiten.
 
Hoi zijn er nog mensen uit omgeving Eindhoven die zin hebben om een illegaal ritje mee te organiseren rond Eindhoven en die een route mee willen uitzetten gewoon om een keer dagje te plezier te hebben zonder alle regeltjes enz laat effe iets weten aub

En daar dacht je M-F voor te gebruiken ?

Niet dus. Slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan