Oude helmen gevraagd.....

mmmm.... dat kan wel eens een ritje met de auto met aanhangerwagen gaan worden!

gr,

Hathi

*O* *O*
No worries, de noorderlingen kunnen hun helm vast afdroppen in het centrum van NL (in Ede, maar liefst allemaal tegelijk aangezien ik zelf in Groningen woon. Ik heb deze maand nog een auto (tje!) tot mn beschikking dus kan je helpen wat betreft het Noorden. Aanbod geld tot eind deze maand!
Iedereen lekker helmen laten aanmelden, nu ook vooral kinderhelmen neem ik aan? Ik heb ook een Duitse plofkop maar er moeten genoeg kleine helmen zijn die niet gebruikt worden.

edit: wanneer ik naar beneden rij kan ik best wat adresjes meenemen, leer ik ook weer eens iemand kennen ;)
Zoals eerder genoemd, aanbod is voor deze maand, sowieso veel succes met je actie *O*
 
Laatst bewerkt:
We hebben er wel een stuk of 10 in alle soorten en maten, gratis af te halen!

ah, dat is fijn! dat schiet lekker op zo!

Ik zal eens een kaartje van NL uitprinten en aantekenen waar de helmen allemaal op te halen zijn!
 
Laatst bewerkt:
*O* *O*
No worries, de noorderlingen kunnen hun helm vast afdroppen in het centrum van NL (in Ede, maar liefst allemaal tegelijk aangezien ik zelf in Groningen woon. Ik heb deze maand nog een auto (tje!) tot mn beschikking dus kan je helpen wat betreft het Noorden. Aanbod geld tot eind deze maand!
Iedereen lekker helmen laten aanmelden, nu ook vooral kinderhelmen neem ik aan? Ik heb ook een Duitse plofkop maar er moeten genoeg kleine helmen zijn die niet gebruikt worden.

edit: wanneer ik naar beneden rij kan ik best wat adresjes meenemen, leer ik ook weer eens iemand kennen ;)
Zoals eerder genoemd, aanbod is voor deze maand, sowieso veel succes met je actie *O*


heee... dat is fijn! Ik zal eens inventariseren waar de helmen allemaal vandaan gehaald kunnen worden, en dan laat ik het je weten!

Vast bedankt!
 
Ik heb ook nog twee stokoude integraalhelmen te geef. Een "Uvex" en een "Kiwi". Op te halen in Zuid-Holland.
 
idd goed initiatief....

bouwhelm met zeepkist? hmmmm en dan lekker strak met een snelbinder???

Of zo'n bouwhelm??? (home made bijna 200 ledjes... snelheid instelbaar en sirene 105 db)

ik denk dat de zeepkistrace kinderen van 11-13 niet blij zijn met helmen van ''ons'' dikkoppige mannen :+
misschien bouwhelmen een idee?

maar wel een pluim voor dit goede doelen initiatief!
full
 
Laatst bewerkt:
*O* *O*
No worries, de noorderlingen kunnen hun helm vast afdroppen in het centrum van NL (in Ede, maar liefst allemaal tegelijk aangezien ik zelf in Groningen woon. Ik heb deze maand nog een auto (tje!) tot mn beschikking dus kan je helpen wat betreft het Noorden. Aanbod geld tot eind deze maand!
Iedereen lekker helmen laten aanmelden, nu ook vooral kinderhelmen neem ik aan? Ik heb ook een Duitse plofkop maar er moeten genoeg kleine helmen zijn die niet gebruikt worden.

edit: wanneer ik naar beneden rij kan ik best wat adresjes meenemen, leer ik ook weer eens iemand kennen ;)
Zoals eerder genoemd, aanbod is voor deze maand, sowieso veel succes met je actie *O*


Ik heb het momenteel erg druk met m'n werk, en krijg het nu niet voor elkaar om dit te regelen.... Ik heb echter zelf ook een paar bekenden in het noorden van NL wonen, dus ik ga wel regelmatig die kant op.

In ieder geval hartstikke bedankt voor het aanbod om de helmen uit het noorden mee te nemen!


Maar mensen, ga door met het uitpluizen van je rommelzolder! vooral van de kleine kan ik er nog veel gebruiken!

Met de motor de helmen ophalen is al lang niet meer haalbaar, maar als ik de banken van m'n stationwagen plat leg, kan ik er een hele hoop meenemen!

ga door, ga door!!!

gr,

Hathi
 
Als het zo doorgaat heeft ie een vrachtwagen nodig om alle helmen op te halen

En wederom een subtiele kick
 
Laatst bewerkt:
Heb als het goed is nog een oude crossmotor helm liggen. Zal hem even opzoeken. Kan je hem zo hebben. ( Tilburg )
 
maandje terug heb ik mijne aan iemand gegeve, maar geloof dat hij er ook niks mee doet, zal eens even informeren, das namelijk een xs-je

ik laat het nog even weten!
 
hee.... dat is is fijn.... scheelt al weer een adres langsrijden!

Scouting Zeddam
Gildebongerd 85
7038DC Zeddam

gr, Hathi
 
Terug
Bovenaan Onderaan