• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Overall Probiker Maat 48

Dengaman

Die hard MF'er
Lid geworden
24 jun 2004
Waarderingsscore
0
Te koop:

Zeer goede Probiker Leder Combipak in de kleur Zwart / Wit / Zilver.

Circa 1,5 jaar oud en in zeer goede staat !

Sponsorlogo's verwijderd en daardoor hele kleine gaatjes van de verwijderde stiksels. Deze gaatjes zijn netjes weggewerkt met ledervet en hebben geen invloed op het gebruik van het pak.

Onder de oksels geperforeerd voor optimale koeling.

Maat 48
Lengte 1,73 tot 1,78

Prijs: 165,-

full

Laatst bewerkt:
Maak er 125 van en we hebben wat mij betreft een deal...

Onder voorbehoud aangezien er 125 reeds geboden is via Marktplaats en die persoon woensdag komt passen... Alleen hij is 1,81 en ik ben bang dat het pak hem niet gaat passen...

Mocht je met 125 akkoord gaan stuur me dan effe een mailtje op dklasen [at] home [punt] nl

En geloof me, je hebt echt een super pak in uitstekende staat tegen echt een goede prijs...
Alleen hij past m'n vriendin niet in de zin dat ie te groot is en te strak zit op bepaalde plekken...

Zie net dat je aan de andere kant van de wereld woont, komen passen is geen optie!

suc6 met de verkoop!

Zie net dat je aan de andere kant van de wereld woont, komen passen is geen optie!

suc6 met de verkoop!

Klopt, maar er valt altijd wel wat te regelen over tegemoet komen ofzo hoor... ;)

lopen bieden en dan pas kijken ......

duh |(

maar wel een mooi pak :)

Klopt... Heb al een nieuwe gekocht voor m'n vriendin dus deze mag voor die prijs weer weg en dus in feite heb ik dan gewoon de pakken omgewisseld.

Niemand intresse? ;)

Als het overall er nog is, dan bied ik 125 euro!!! Ik hoor graag van je!

Als het overall er nog is, dan bied ik 125 euro!!! Ik hoor graag van je!

Mail me maar op dklasen [at] home [punt] nl, er zijn wel wat andere gegadigden maar hij is nog steeds niet verkocht dus mail me maar...

Verkocht, gaat vandaag op de post dus slotje...

Terug
Bovenaan Onderaan