• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Paddock-stand Kawasaki ZX-9R

Wageman

Rookie
Lid geworden
23 nov 2008
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben opzoek naar een paddock-stand voor mijn kawasaki ZX-9R. En dan wel om de voorband los van de grond te krijgen.

Nu is mijn vraag: zijn Paddock-stands over het algemeen universeel? Waar moet ik op letten bij de aankoop van een paddock-stand? Of is er wellicht iemand die foto's (of nog mooier) een paddock-stand over heeft voor een een kawasaki zx-9r?

Al vast bedankt!

Hallo,

Ik ben opzoek naar een paddock-stand voor mijn kawasaki ZX-9R. En dan wel om de voorband los van de grond te krijgen.

Nu is mijn vraag: zijn Paddock-stands over het algemeen universeel? Waar moet ik op letten bij de aankoop van een paddock-stand? Of is er wellicht iemand die foto's (of nog mooier) een paddock-stand over heeft voor een een kawasaki zx-9r?

Al vast bedankt!

normaal zijn die universeel :Y heb de mijne in de Makro vandaan 25euro en is degelijk van afwerking :Y

[Dode link verwijderd]

:9

Heb voor mijn zx9 ook een bij powerplustools vandaan en die werkt perfect. Ook helemaal niet duur!

Kheb er 1 van 120 euro :N , beetje duur maar goed, wel een superblits rvs-ding origineel van Kawa.

Als het voor de voorkant is raad ik een balhoofdbok aan. Hiermee kan je zo ongeveer je hele voorkant weghalen in tegenstelling tot degene die je onder je vorken moet zetten.
Dan moet je alleen even kijken welke diameter je balhoofd aan de onderkant heeft.

Wel áltijd achter opbokken als je voor wil opbokken!

Voor m'n zx6r paddock-stand gekocht bij powerplus tools. Die is zowel voor als achter te gebruiken. Vooraan is ie onder het balhoofd te plaatsen en er zitten busjes van verschillende diameters bij.
Werkt prima, niet duur

Terug
Bovenaan Onderaan