paddock stand

desperados

MF'er
9 jan 2005
244
7
wezep
Heb de overstap gemaakt van een motor met middenbok naar eentje zonder. Nu heb je voor de simpel onderhoudt al een bokje nodig.

Ik heb nu even rond gekeken en er worden veel verschillende paddock stand aangeboden. Echter welke is alleen en eenvoudig in gebruik.

Graag advies
 
Koop een rooie 8-)

24.gif
Ja die zijn sneller ;)
 
Laatst bewerkt:
Een paar weken geleden heb ik dit bobbinset gekocht voor mijn ZX-6R. Misschien niet de allergoedkoopste, maar ook zeker niet de duurste.

In het doosje zitten 2 bobbins, en 4 vulringen.
Het lijkt mij dat je er onder elke bobbin 1 ring moet plaatsen, en indien de breedte niet matched met de paddockstand, 2 ringen onder elke bobbin moet plaatsen. Is dit correct, of zijn er nog andere ideeen?

Wat mijn hoofdvraag eigenlijk is, is dat er in het doosje een briefje zit, waarop staat dat de bobbins verwijderd dienen te worden voordat je gaat rijden. Je schaft toch geen bobbins aan, om deze elke keer in en uit je brug te draaien?
Zie ik iets over het hoofd, of kan ik dit briefje gewoon negeren?
 
Ja hoor kan je negeren, daarom zit t briefje er ook bij.. ;) Maar als je de bobbins wil laten zitten, zorg dan wel ff dat ze blijven zitten mbv loctite oid.. Denk niet dat iemand die achter rijdt jou bobbin op zijn voorruit wil hebben, niet dat dat snel zal gebeuren, maar stel dat..
 
Okay, dat zal wel de bedoeling hiervan zijn.
Bij mijn '05 model zal ik daar geen last van hebben, aangezien de uitlaat direct onder de passagiers-zit loopt.

Borgen is inderdaad geen verkeerd idee. Alhoewel na goed aandraaien er in principe niks mee zal gebeuren. Er zijn natuurlijk wel meer bouten die niet geborgd zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan