Painted Black

Stevenstunt

MF'er
26 feb 2013
249
3
Brecht (België)
Hey, ik weet dat er enkele rijders zijn die hun fiets liefst zo zwart mogelijk willen. Anderen verdonkeren dan weer enkel 1 of 2 details op hun motor.

Nu wil ik zelf enkele onderdelen van mijn Black Widow in het mat zwart afwerken maar ik weet nog niet goed hoe ver ik hierin wil gaan.

Vandaar deze oproep: gelieve hier al jullie (of die van anderen :) ) moto's te posten die een extra onderdeel in het zwart hebben of die zelfs volledig mat zwart zijn afgewerkt.

Laat maar komen ...
 
006-48.jpg
 
hier mijn intruder...deze winter verbouwd en overgespoten van blingbling naar mat zwart
full
 
Mijn vorige fiets.

Uitlaten zijn ceramisch gecoat. Tank/spatborden/zijkappen gespoten.
Resterende delen gepoedercoat.
Overige delen nooit meer aan toegekomen!.

gr
full
 
Een paar mooie, donkere fietsen die hier gepost worden! Keep'm coming! :)

Persoonlijk vind ik ook dat, indien ze echt volledig in dezelfde kleur worden gespoten, ze wat diepte verliezen. Hier een daar mag er van mij nog wel een accent zijn in een andere kleur of materiaal.

Hier mijn Black Widow in huidige toestand (kreeg blijkbaar geen foto's meer in mijn documentenlijst hier op het forum dus dan maar via een omweg):

http://stevenstunt.picturepush.com/showformat.php?format=1024&alid=223442&imgid=12330608&clid=68502

Ik wil beginnen om de afdekkap van de luchtfilter en de kapjes onder het zadel in het mat zwart te spuiten. Mss daarna ook nog de exhaust warp maar momenteel vind ik het wel passen aangezien het dicht aanleunt bij de kelur van de motorr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan