Paintjob

Tja, ik wou niet te lastig zijn....

('t begon als test, pas later dacht ik dat ik wle benieuwd was naar jullie mening, vandaar)

...maar van mij mag 't
 
Poll werkt niet meer...

(en da's maar goed ook)..wil je écht weten wat ik er van vind?

Doet me een beetje denken aan: 5 potten verf d'r overheen gegoten en voordat 't droog was heel hard gaan rijden... niet helemaal mijn ding dus....
 
hehe ik vinnem wel gaaf! nu de koplamp nog zo en eigelijk een caféracer zitje in die kleuren erop!! _O-
 
Jij bent de man! Echt heel gaaf, maar dan de vraag "hoe heb je het gedaan?" .
Wehehehe, heb ook een tank + zijkapjes die een beurtje/kleurtje moeten krijgen. Dit is misschien een idee 8-) (maar dat is niet echt origineel meer dan.. dus laat ik dat maar niet doen)
 
op motorbeurs utrecht, dit jaar, kon je ook een ouwe honda, GEHEEL in die paintjob dus ook het zadel enz winnen voor goeie doel, cliniclowns ofzo...jammer genoeg niet gewonnen lijkt me wel ontzettend vet, vooral waterverf en een regenbui :+
 
op motorbeurs utrecht, dit jaar, kon je ook een ouwe honda, GEHEEL in die paintjob dus ook het zadel enz winnen voor goeie doel, cliniclowns ofzo...jammer genoeg niet gewonnen lijkt me wel ontzettend vet, vooral waterverf en een regenbui :+

ik heb hem ook gezien ja :} :} :}
 
=>Yonni
Hoe ik 't gedaan heb ?
Tank schuin op z'n achterkant en druppelen met een theelepeltje, verder laten druipen en drogen.
('k heb nog een tank, dan kan je wel wat rommelen. Voor- en achterspatbord idem, misschien doe ik 'm wel helemaal :Y zo......)
 
Terug
Bovenaan Onderaan