Vrienden, iedere morgen rijd ik de A10/A7 van Amsterdam naar het noorden. Vanmorgen was het wel een hele kleine wereld. De afgelopen twee dagen was het weer goed raak met ongevallen. Helaas waren daar ook weer motorrijders bij betrokken.
Vanmorgen kon ik op bepaalde gedeelten niet sneller dan 40km/h en zelfs met die snelheid waren mijn voorliggers met brandend mistachterlicht soms niet of nauwelijks te zien. En dan zijn er idioten die je nog steeds met een snelheid van boven de 100km/h op de linkerrijstrook inhalen en met ware doodsverachting de mistmuur induiken. Als motorrijder met je piepkleine achterlichtje maak je dan geen kans.
Zet bij die dichte mist je motor maar aan de kant en neem geen risico, dan maar een half uur later op je werk.
Vanmorgen kon ik op bepaalde gedeelten niet sneller dan 40km/h en zelfs met die snelheid waren mijn voorliggers met brandend mistachterlicht soms niet of nauwelijks te zien. En dan zijn er idioten die je nog steeds met een snelheid van boven de 100km/h op de linkerrijstrook inhalen en met ware doodsverachting de mistmuur induiken. Als motorrijder met je piepkleine achterlichtje maak je dan geen kans.
Zet bij die dichte mist je motor maar aan de kant en neem geen risico, dan maar een half uur later op je werk.

. Mensen rijd toch wat rustiger onder zulke omstandigheden. Er zijn nog veel belangerijkere dingen dan optijd op je werk zijn.
Ze zien verdomme toch dat er voor je ook mensen rijden denk je dan.. maar ze zijn zo gestressed dat ze met een rode waas voor hun ogen aan het gassen zijn.
)
)