• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Pas op op Goeree-Overflakkee

basboy

Die hard MF'er
Lid geworden
31 aug 2005
Waarderingsscore
0
Zag 2 van die blauwe dubbel w voor bij rijden bij mijn huis dus een gewaarschuwd mens ??
Die pipo kan het zeker niet meer alleen af om achter de brommer/motor aan terijden.
Dus wees gewaarschuwd mensen blauwe motor met een leuk antenne op de achterkant en blauwe jassen met handboeien (beetje sm kan er ook wel bij )
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

dus als je een politie-motor/auto voorbij ziet rijden moet je maar gelijk een nieuw topic openen?

:W :W

Polizei, steht stil! Oder wir werden die Hunde freigeben

whaa ze staan nu voor mijn huis met koekblik :X :X

oh het is een maatje van mij die op de koffie komt... :Y _O-

het ultieme zondag gevoel.. wachten op een........

lock.jpg

:W :W :W :W

PAS OP ALLEMAAL!
Zag op de A2 een politie auto.
En eentje op de A27.
EN TOEN!
Toen reed ik nog eens langs het politiebureau, en er stonden ALLEMAAL politie auto's.

SCHANDALIG :( *

*Deze post is doorzeefd met sarcasme, neemt u het mij niet kwalijk.

PAS OP ALLEMAAL!
Zag op de A2 een politie auto.
En eentje op de A27.
EN TOEN!
Toen reed ik nog eens langs het politiebureau, en er stonden ALLEMAAL politie auto's.

SCHANDALIG :( *

*Deze post is doorzeefd met sarcasme, neemt u het mij niet kwalijk.

wahahaha _O- _O- _O-

moet ik t hier nog melden als ik een vriend op visite krijg die toevallig ook agent is? _O- :X

Zag 2 van die blauwe dubbel w voor bij rijden bij mijn huis dus een gewaarschuwd mens ??
Die pipo kan het zeker niet meer alleen af om achter de brommer/motor aan terijden.
Dus wees gewaarschuwd mensen blauwe motor met een leuk antenne op de achterkant en blauwe jassen met handboeien (beetje sm kan er ook wel bij )
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

*O*

Word er wel een beetje bang van... '(

[Dode link verwijderd]

Doet me weer even aan het verhaal denken pas geleden dat men op Curacao een politie auto gestolen had vervolgens een overval had gepleegd daarmee en hem daarna weer had teruggezet bij het politie bureau. Geweldige actie.

Doet me weer even aan het verhaal denken pas geleden dat men op Curacao een politie auto gestolen had vervolgens een overval had gepleegd daarmee en hem daarna weer had teruggezet bij het politie bureau. Geweldige actie.
Teruggezet?
Nee hoor, na afloop van de overval gingen ze weer naar het bureau terug.
;)

leuke respons allemaal ,maar hier op het eiland is dit natuurlijk wel zeldzaam .dus vandaar
Ze hebben bij Rijmond toch wel een groot blik open getrokken :X :X
wilde het toch even melden vandaar een nieuwe topic JA

effe peilen onder Flakkeeenaars })

tss, ze hebben wel 2 agenten op 't hele eiland ongeveer ;)

d'r woont zelfs een agent in de straat hier

Terug
Bovenaan Onderaan