• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

past achterbrug vfr400 op een CBR600F?

• Onderwerp starter Onderwerp starter musQ
  • Startdatum Startdatum

musQ

Die hard MF'er
Lid geworden
2 feb 2008
Waarderingsscore
8
help jongens,

past een achterbrug van een vfr400 1 op 1 op een CBR 600 F 1990?

Zoja dan ben ik tevreden want dan kan ik eentje halen.

Ik zou zeggen meten is weten. Kijk en vergelijk.
Zonder gekheid al zou die wat afmetingen betreft in het frame passen kijk goed naar de ophangpunten van het linksystem dit is belangrijk om te weten wat je met de schokdemper aan moet.

Laatst bewerkt:
Ja ok het probleem is. Ik ga niet naar groningen rijden( van Spijkenisse) om en te meten;) vandaar dat ik het zeker moet weten.

Er moeten toch wel mensen zijn die het weten?

Ja ok het probleem is. Ik ga niet naar groningen rijden( van Spijkenisse) om en te meten;) vandaar dat ik het zeker moet weten.

Er moeten toch wel mensen zijn die het weten?

Ja, maar of mensen op het forum dat weten. Wellicht kun je onderdeel nummer vergelijken?

Heb laatsten dat CBR 600 frame van MasterZ hier gehad en daar zat ook een vfr brug in.
Dus het past of is passend te maken. O-)
Dus haal op die brug! :Y

Ik weet bijna zeker dat iemand die maten kan doorgeven, als je daar eens even een melding achterlaat
[TOPIC=206047/]Het grote VFR/RVF 400 topic deeltje 3[/TOPIC]

merci jongens voor de info. Kawabas had die vfr brug eronder geplaatst heb ook al een mailtje naar hem gestuurd dus ben benieuwd. Het staat gewoon te gruwelijk:D

Er is maar 1 type 400 met normale brug uitgebracht, de nc 21 in 86, het volgende model de nc 24 uit 88-89 had al de enkelzijdige achterbrug. De 750 is tot 89 met een gewone brug uitgerust en vanaf 1990 met de enkelzijdige.

Ja zou kunnen. Nou ik laat het even zo, eerst me racekontje en dan kan ik volgend jaar als nog een ander brug halen. Bedankt voor de reacties.

gr. youri

maar is het niet toevallig beter om dan een brug van een 750 te plaatsen?van weege de krachten en stabiliteid?

Die 400 brug is dermate overbemeten, dat je hem rustig in die 600 kan plaatsen, ik heb ook wel gezien dat er een 400 brug in een cb 750 werd gefrot en dat is nu ook niet bepaald een licht fietsje

Terug
Bovenaan Onderaan