Patrick stelt zich voor.

Yamas66

Rookie
26 okt 2020
6
2
Randstad
Hallo,

Mijn naam is Patrick. Ik ben de trotse eigenaar van een BMW R1100RS. Ooit gekocht als woon-werkpaard. Heerlijk op kunnen rijden. De laatste paar jaar heeft hij in de mottenballen noodgedwongen moeten staan i.v.m. een oliekering die gesprongen was. En daardoor de koppelingsplaten van +/- 2000 kilometer ook naar de vaantjes. Bij de motorzak(en) werd hij afgeschreven. En ik kreeg het advies om uit te kijken naar een vervanger. Yeah right, niet dus. Helaas geen tijd (en ervaring) om het probleem zelf op te lossen. Laatst is dat dan toch gelukt bij een vriend van me in Friesland. Eerlijk bedrijf (lees dit als leuk betaalbaar). Voor het bedrag wat ik hier in de Randstad kwijt zou zijn voor alleen de BMW, heb ik nu 2 motoren kunnen laten repareren. Ja ook de Kawa EN500 van mijn vrouw is er hersteld. Ik ga verder geen reclame maken (namen noemen). Ik stel me als nieuwkomer voor dat dat niet op prijs gesteld wordt. Maar we rijden weer heerlijk. En nu puur en alleen voor het genot.
 
:W Patrick
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
_O-:}

en welkom, Patrick, fijn dat de BMW weer rijdt, het vervangen van die koppelingsplaat kan idd een klein vermogen kosten.
Ja het was de arbeid die het vermogen veroorzaakte. Ik merk wel dat hij een beetje inhoud bij constant toerental. Bij een warme motor en stationair draaien heeft hij de neiging om af te slaan. Ik zal aankomend weekend de bougies controleren op defecten. En anders moet er verder gezocht worden.
 
Ja het was de arbeid die het vermogen veroorzaakte. Ik merk wel dat hij een beetje inhoud bij constant toerental. Bij een warme motor en stationair draaien heeft hij de neiging om af te slaan. Ik zal aankomend weekend de bougies controleren op defecten. En anders moet er verder gezocht worden.
Ik heb mijn bedenkingen er bij maar ik kocht mijn FZR1000 en daar zat 6 jaar oude benzine in. Na 3 kilometer wou ik m in de Vliet rijden zo slecht ging die. Ik heb er verse 98 ingegooid dat was al een schop in de goede richting, maar pas echt mooi werd het na 2 x een dosis Forte 1... ik geloof er niet in, maar toch...
 
Ik heb mijn bedenkingen er bij maar ik kocht mijn FZR1000 en daar zat 6 jaar oude benzine in. Na 3 kilometer wou ik m in de Vliet rijden zo slecht ging die. Ik heb er verse 98 ingegooid dat was al een schop in de goede richting, maar pas echt mooi werd het na 2 x een dosis Forte 1... ik geloof er niet in, maar toch...
Oh da's idd een mooie. Dat zijn die kleine flesjes met een lange slanke hals. Ik zal er morgen eens naar kijken bij de lokale motorzaak. Dank hier voor.
"Na 3 kilometer wou ik m in de Vliet rijden zo slecht ging die." Niet doen. Is zonde. Kan je hem beter bij m'n ouwe heer parkeren. Die woont in een zijtak van de Vliet. Geintje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan