Paulusssttt, ook op het MF

Paulusssttt

Die hard MF'er
12 jun 2008
722
178
Zeeland
Na ruim twee jaar alleen mee gelezen te hebben, mij eindelijk hier geregistreerd. Ik moet zeggen ik voel mij gelijk super schuldig dan wel lullig want de hoofd reden hiervoor is dat ik mijn motor verkoop. Dus eigenlijk maak ik schandelijk misbruik van dit forum..

Maar eerlijk duurt het langst en ik ben altijd eerlijk..

In die twee jaar hier al heel wat tips opgedaan en ik zal eerlijk opbiechten dat MF bij mij zit in het rijtje van vaste Sites die ik 's ochtends altijd even check. Die andere is van ons motor clubje in Zeeland www.zmvc.nl hier ook geen onbekende. En daar heb ik qua gezelligheid al mijn handen aan vol....

Ik rij dus een jaar of twee en een half motor. Ben begonnen op een Suzuki VZ-800 Marauder maar merk dat mijn rijstijl wat sportiever is dan waar deze motor voor ontworpen is. Heerlijke motor maar ik wil zo graag de 200+ km/h aantikken en mij wat sportiever door de bochten (lees De Eifel) heen wringen.... Dus de Marauder gaat eruit en een opvolger komt naar binnen... Dus mocht je interesse hebben hij staat voor een eerlijke prijs in het Te Koop topic.

Er zijn hier een aantal topics waar ik mij op ga richten.. Uiteraard het "Zeeland" topic en verder nog een paar die altijd de aandacht trekken.. Voor de motor die ik op het oog heb bestaat ook een topic dus wellicht dat ik ook daar in de toekomst te vinden ben..

Nou nog even aan mijn skills vijlen en dan kan ik driftig meedoen in dit toch wel testosteron geregeerde Forum..

Ieder een veilige rit en wellicht tot kijk...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zo veranderlijk als het weer in NL maar op dit moment gaat de voorkeur uit naar een Honda CBF600 SA van een jaar of drie oud met een lage kilometerstand..

Rood zou mooi zijn want die gaat natuurlijk sneller maar zo ja dan waarschijnlijk een grijze of een zwarte..

Bijkomend argument is nl. dat mijn zoon(tje) van twaalf motorrijden helemaal te gek vind en dus regelmatig achterop zit.. Ik denk dat een CBF daar wel een nette mogelijkheid toe bied.
 
:W Paul
full
Suc6 :] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan