PBR daytona 150

mauzzie

Die hard MF'er
27 apr 2010
659
56
Bussum
Hallo,

Ik weet niet zo goed onder welke categorie dit thuis hoort, maar vind het qua aanpassingen het beste onder een streetfighter passen.

Van dit chinese motortje is alleen het frame en de tank nog origineel, zij het opnieuw gepoedercoat en gespoten.

De wielen zijn van een Honda NSF-100 en de voorvork ook, de achterbrug is een G-craft bedoelt voor een mini NSR-50 en hij heeft brembo's voor en achter.

De draadboom is uit helemaal niets aangelegd en de goedkope chinese meukdraad en stekkers vervangen. De motor is een Daytona 150 cc met een Mikuni VM26 ongeveer goed voor 17 Pk. Er komt nog een dubbel RVS/carbon uitlaat systeem op.

Ben wel benieuwd naar jullie mening.

Slechte foto toen alleen het frame stond

10rlqaa.jpg


Met blok en draadboom

fegmlv.jpg


2qa1iqg.jpg


11skr4h.jpg


2ls7ek5.jpg


2a7y5nk.jpg
 
Dank je wel

De motor levert bij 13.000 toeren 17 pk en 1,4 Nm.

Vandaag de kabelboom afgemaakt en de achterrem van leiding voorzien.

Volgende week de uitlaat eronder en dan de eerste keer starten.

Goeie camera regelen en misschien een klein filmpje.
 
kontje misschien wat te massief, maar heb niet echt een goed idee hoe groot de fiets is. En koplampje zou wat mij betreft wel ietsje dichter bij de vorkpoten mogen staan.

Verder gaaf ding! erg clean gemaakt zo!
 
Zo weer een half dagje aan het sleutelen geweest. week maar eens proberen te starten.

Op het voorwiel komt nog een spatbordje en de knipperlichten achter worden nog gemonteerd.

29y5iyf.jpg


nv2pgp.jpg


20pc3eh.jpg


2pzgx3q.jpg
 
vette zizzle!!!! mooi man mag ik een holandse vraag stellen kwanta costa plus minus
en waar bestel je je meeste spulluthjuz
 
Dank voor de reacties, de meeste spullen komen uit Japan, of zelf via internet of via handelaren te bestellen. Als je de uren die erin gaan niet mee rekent moet je ongeveer voor 5K klaar zijn. www.daxboard.be is veel informatie te vinden. Die Belgen gaan er erg ver in, zijn bouwen gerust met een budget vier keer zo hoog.
 
Dank voor de reacties, de meeste spullen komen uit Japan, of zelf via internet of via handelaren te bestellen. Als je de uren die erin gaan niet mee rekent moet je ongeveer voor 5K klaar zijn. www.daxboard.be is veel informatie te vinden. Die Belgen gaan er erg ver in, zijn bouwen gerust met een budget vier keer zo hoog.


zoiets dacht ik al :Y maar echt vette shii :}
respect! en veel :] plezier
 
En natuurlijk een filmpje want het motorgeluid maakt deze machine in mijn ogen pas echt bijzonder.

 
Terug
Bovenaan Onderaan