Pekelfiets gezocht

Mascotte

MF veteraan
13 jun 2009
2.084
0
Haarlem
Facebook
Ben opzoek naar een lekker goedkoop, zo lelijk mogelijk fietsje om de winter door te komen.
Heb je iets staan, laat het me maar weten.
Het liefst in de buurt van Utrecht :)
 
Ik heb nog een cb500 die ik momenteel als pekelfiets gebruik, betrouwbaar in ieder geval.
Maar daar staat ook weer een prijs tegenover. Ik woon in regio utrecht.
 
uhmm misschien een goedlopende Kawasaki Zypher 550 van een maat van mij iets voor je ??
je kan er zo de weg mee op alles is oke.. dacht dat ie er 1000 euro voor wilde maar misschien ook onderhandelingsruimte.

moet zeggen dat het wel een ideale pekelfiets is ,ik heb er wat rondjes op gereden etc en dat ding rijdt nog makkelijker dan een lesfiets .. Zo wendbaar als de pest.
 
Laatst bewerkt:
genoeg aanbod dacht ik zo maar waar is de TS gebleven?
Doe eens creatief! :Y Stuur 'm een email (adres staat in zijn profiel), of een PB middels dit knopje
poster-privatemessage.gif
onder zijn gebruikersafbeelding (te vinden naast zijn berichten hierboven). :+ In dat profiel is te zien dat hij vandaag nog online is geweest. })
 
Sorry voor de trage reactie, maar is even een chaos geweest hier.
Pekelfiets zit er blijkbaar niet in aangezien mijn centen niet binnen willen komen.
Iets met irritante verzekering en ga zo maar door...
 
Pfff bij me in de burt adverteerde iemand met 2 jawa type 460, beide nog geen 3000km gelopen.
hij wilde 180 euro/stk maar krijgt het er niet voor...
'k heb hetzelfde meegemaakt..
Goed, natuurlijk gebruik je geen mooie jawa als pekelbak, dan pak je een japanner...
 
Terug
Bovenaan Onderaan