Petitie op mededelingenbord MF ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

steegie

MF'er
15 mrt 2010
140
0
Hoi,

Zou onderstaand onderwerp op het mededelingenbord kunnen komen?
Deze vraag werd gesteld in het topic, vandaar mijn vraag aan jullie.

Petitie MotoGP terug op TV

Zou te gek zijn als dit mogelijk is!!

Namens mij en vele andere leden van het MF,
Alvast bedankt! ;)
 
In principe zijn mededelingen alleen voor MF-zaken. Daar valt dit niet onder, ook omdat er verder toch niets mee gedaan zal worden.
 
Zeg nooit nooit, ook binnen de MF-crew valt corruptie niet uit te sluiten.
 
Laatst bewerkt:
In principe zijn mededelingen alleen voor MF-zaken. Daar valt dit niet onder, ook omdat er verder toch niets mee gedaan zal worden.

Tja, wat moet ik hier nu op antwoorden :?

Het Motor-Forum is toch voor motorrijders? En als er geen motorrijders zijn, is er geen
Motor-Forum. Daarbij komt dat de meeste motorrijders van motorrijden houden en dus graag ook de MotoGP willen kunnen kijken. Of zeg ik nu iets geks?

Er wordt niets mee gedaan zeg je. Dat wil ik even tegenspreken!
Op 3 mei waren er 90 handtekeningen. Op het moment dat ik dit schrijf zijn er 398!!!
Toch ruim 30 per dag. En dat dankzij een onopvallende topic die ik heb geplaatst.

Jammer dat er zo over gedacht wordt !! :(
 
Ik bedoel dat Dorna er niets mee gaat doen.

Verder gaan alle topics, behalve die in OT, over motoren, motor rijden en/of motorsport. Dus volgens die logica zouden alle topics als mededeling op het forum kunnen komen.
 
Ik bedoel dat Dorna er niets mee gaat doen.

Verder gaan alle topics, behalve die in OT, over motoren, motor rijden en/of motorsport. Dus volgens die logica zouden alle topics als mededeling op het forum kunnen komen.

Whatever...... :W

Oh ja, 412 nu............ :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan