Piaggio beverly bug, helpp🙏🙏

Ryan Korver

Rookie
18 mrt 2024
2
0
Ik heb al een tijde een apart probleem met mijn Beverly. Als ik rij valt soms het gas weg. En slaat hij af wanneer ik gas wil geven. Dit gebeurt alleen als ik stop met gas geven, bijvoorbeeld uitrollen bij een stoplicht. Hij loopt dan wel stationair dus heb niks door. Als ik dan weg wil rijden hoor ik een raar geluid uit mijn uitlaat en slaat hij af. Dit gebeurt ongeveer 1x per 10 minuten🥲. Als ik contact uit en aan doe rijd hij zo weer door alsof er niks aan de hand is. De zaak weet ook niet wat het is. Als ze hem uitlezen staat er dat de data vol zit. Dit verwijderen ze dan telkens, maar het werkt niet. Ik heb zelf ook geen idee meer wat het kan zijn. Het is sowieso elektronisch. Weet iemand hier iets van? Ik hoor het heel graag! Dankjewel
 
@lionofjudah Hier is een video van het probleem. Ik kan dus een beetje gas geven maar dat doet niks. Na 2 seconden vol gas slaat hij dus af.

Dankjewel voor je reactie!

Edit: ik heb het topic even doorgelezen en het lijkt erop dat zij een ander probleem hebben. Wat ik nu heb kom ik nergens tegen op een forum.
 

Bijlagen

  • IMG_9816.mov
    25,1 MB
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan