leeuwtje0168
Die hard MF'er
Wie doet er mee met een pitbox delen op 17-08 bij Racecracks ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
)? Ik ga maandag ook voor het eerst het circuit op met mijn circuitmotor dus wellicht is het ook iets voor mij. 

Als we met z'n vieren of meer zijn doe ik mee hoor!Wat mij betreft gaat het met 4 man nog door en met 5 a 6 man is het nog comfortabel
Schroom je niet met lastige vragenGaat het met 4 man dan nog door? €30
Ik wil wel gebruiken van de box en jullie lastig vallen met evt vragen
(Een en ander afhankelijk van het weer. Heb geen wielen met regenbanden, motor staat op slicks...)

Heb geen wielen met regenbanden, motor staat op slicks...)

Dit zouden wel eens de ideale banden kunnen zijn voor morgen, af en toe een bui en de baan is maar een beetje nat rij je de regenband weg en met slicks zijn natte plekken weer tricky.Mag ik dan alvast een vraag stellen. Zit te twijfelen om morgen naar Assen te gaan. Heb geen regenbanden, alleen Metzeler racetecs. Is hier met een beetje regen mee te rijden of gewoon niet doen. Heb ook geen tent om droog te staan dus zal een plekje in een pitbox moeten bemachtigen.
Volgens mij zijn we zeker met zijn vieren:Plekje in de pitbox over?
Maaruh.. regelt er nu iemand een pitbox, ik ben er niet vanavond en morgen ben ik ook niet heel vroeg (2,5 uur rijden).
Leeuwtje wellicht, woont toch dichtbij Assen?

nog een plekje vrij ergens in een boxxie??
word niet echt fantastisch weer volgens mij......![]()
![]()