• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Pibox delen 17-08 bij Racecracks

Ik wil er wel bij in, tenminste als we 5 bij elkaar krijgen. Groet, René

Als het nou echt zo gaat plenzen als voorspeld is, +3. Wachten ook liever tot iets meer animo, keep u posted!

Wat zijn de voordelen van een pitbox (behalve droog staan :+ )? Ik ga maandag ook voor het eerst het circuit op met mijn circuitmotor dus wellicht is het ook iets voor mij.
4e onder voorbehoud (wat kost zoiets eigenlijk?)

Wij zijn al met 2 man in de box, met jullie 3 erbij zijn we met 5 man en het voordeel van pitbox is dat je je spulletjes kwijt kunt, een bak koffie of thee kunt nemen/krijgen, dat het toilet dichtbij is en niet te vergeten dat het gezellig is !
Met 5 man is het € 24,- p.p. :)

Edit: krijg net door dat we met jullie erbij met 4 man zijn.... :/

Laatst bewerkt:
Gaat het met 4 man dan nog door? €30

Ik wil wel gebruiken van de box en jullie lastig vallen met evt vragen :+
(Een en ander afhankelijk van het weer. Heb geen wielen met regenbanden, motor staat op slicks...)

Laatst bewerkt:
Wat mij betreft gaat het met 4 man nog door en met 5 a 6 man is het nog comfortabel

Gaat het met 4 man dan nog door? €30

Ik wil wel gebruiken van de box en jullie lastig vallen met evt vragen :+
(Een en ander afhankelijk van het weer. Heb geen wielen met regenbanden, motor staat op slicks...)
Schroom je niet met lastige vragen :9

Mag ik dan alvast een vraag stellen. Zit te twijfelen om morgen naar Assen te gaan. Heb geen regenbanden, alleen Metzeler racetecs. Is hier met een beetje regen mee te rijden of gewoon niet doen. Heb ook geen tent om droog te staan dus zal een plekje in een pitbox moeten bemachtigen.

Mag ik dan alvast een vraag stellen. Zit te twijfelen om morgen naar Assen te gaan. Heb geen regenbanden, alleen Metzeler racetecs. Is hier met een beetje regen mee te rijden of gewoon niet doen. Heb ook geen tent om droog te staan dus zal een plekje in een pitbox moeten bemachtigen.
Dit zouden wel eens de ideale banden kunnen zijn voor morgen, af en toe een bui en de baan is maar een beetje nat rij je de regenband weg en met slicks zijn natte plekken weer tricky.

Maaruh.. regelt er nu iemand een pitbox, ik ben er niet vanavond en morgen ben ik ook niet heel vroeg (2,5 uur rijden).
Leeuwtje wellicht, woont toch dichtbij Assen?

Maaruh.. regelt er nu iemand een pitbox, ik ben er niet vanavond en morgen ben ik ook niet heel vroeg (2,5 uur rijden).
Leeuwtje wellicht, woont toch dichtbij Assen?

Pitbox was al gereserveerd, haal vanavond de sleutel op en geef via hier het boxnr door :)

Het is boxnr. 7 geworden, heb de sleutel en ben er zo rond 8 uur

nog een plekje vrij ergens in een boxxie??

word niet echt fantastisch weer volgens mij...... :/ :/

top!! was dat box 7??

edit: ik ben met een blauwe R6
laat ff weten wat de kosten zijn

tot morgen!!

Laatst bewerkt:
Ja klopt, is boxnr. 7 en als het goed is zijn we dan met 5 man; € 24,- p.p

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan