Pim Fortuyn , begeleid door motorstoet , wie ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Edit:
Over mediacircus...
De familie heeft heel duidelijk bepaalde standpunten gegeven. Ook over media tijdens plechtigheid!!!
Dingen hou je moeilijk tegen denk ik als iemand een naam heeft neergezet.

Het is idd niet te voorkomen, maar dat wil niet betekenen dat je er zelf een bijdrage aan moet leveren.

En wat het comentaar betreft, er wordt gevraagd of je wel of niet mee gaat, ik heb geen enkele reactie met alleen ja of nee gezien en als je verder op het forum kijkt was dat ook te verwachten (kijk naar je eigen post).

Sommige reacties zijn wellicht wat cru, betekend niet automatisch (voor mij in ieder geval) dat men tegen het initiatief is, alleen dat men zelf niet mee gaat.

Iedereen moet doen en laten wat ie wil, dus ook als je in de stoet mee wilt rijden (met welke motivatie dan ook) mijn zegen heb je. Ik zal er alleen zelf niet naartoe gaan.
 
Ik snap heel goed dat die motorrijders een stoet willen vormen, ze willen nou eenmaal hun verdriet over zijn dood laten blijken. Laat ze hun gang gaan, je hoeft niet mee te doen. Doe ik ook niet, heb m'n Gixxer nog niet. ;)

Waar ik wel onpasselijk van word is de live uitzending van zijn herbergrafenis. Sfeervol gefilmd met 40 camera's vanuit alle mogelijke oogpunten tot in de kist aan toe, ongetwijfeld van gevoelig commentaar voorzien door Hans Kraay Jr. of een andere malloot. Beleef het mee, morgenavond op onze nationale campingzender SBS6.

Het is idd belachelijk dat het op TV zo breed wordt uit gemeten.... belachelijk!
 
Tja, het schijnt helaas niet mogelijk te zijn een beetje normaal en ontopic te reageren...

Jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan