Pinlock voor HJC RPHA 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul88

Die hard MF'er
2 apr 2014
532
6
Nijmegen
Sinds 2 jaar heb ik een HJC RPHA 10-helm in bezit. Ik heb een standaard en donker vizier. Nu de dagen weer korter worden rijd ik meer en meer met het standaard vizier. Maar ik zie het niet zitten om telkens de pinlock van vizier te wisselen. Heb jij nog een pinlock voor de HJC RPHA 10-helm liggen en doe je er niets meer mee? Dan zie ik je berichtje graag tegemoet!
 
Het binnenschermpje? Ik heb een gecrashte rpha 10 liggen (hoofd is nog heel btw) en volgens mij zit daar nog een pinlock in

Edit: heb even gekeken voor je maar het pinnetje aan de buitenkant van m'n vizier is gebroken en m'n pinlock mist. Die ligt dan in Italië in de berm, kan je de locatie sturen op Google maps :+
 
Laatst bewerkt:
Ja, het binnenschermpje inderdaad.

Het zou natuurlijk een leuk ritje op kunnen leveren, maar ik ontvang 'm liever thuis...
 
Sinds 2 jaar heb ik een HJC RPHA 10-helm in bezit. Ik heb een standaard en donker vizier. Nu de dagen weer korter worden rijd ik meer en meer met het standaard vizier. Maar ik zie het niet zitten om telkens de pinlock van vizier te wisselen. Heb jij nog een pinlock voor de HJC RPHA 10-helm liggen en doe je er niets meer mee? Dan zie ik je berichtje graag tegemoet!

Nog op zoek? Ik heb er denk ik nog wel eentje liggen. Stuur me even een pbtje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan