Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was weer leuke, typisch april dagje. Laatste sessie laten schieten, was wel goede keuze geloof ik, gezien de schuivertjes. Was tevreden met mijn 1.51.2 van de 4e sessie, op mijn Dragons uit 2010. CU nxt time Pirelli.
Laatste sessie was alleen aan het eind een beetje nat. haha ik reed op banden uit 2010. (slicks) Bandjes deden het goed. Was een bandje tussen een sc1 en sc2 in. Heb ik er nog 2 van en dan op naar het 2014 SC1 rubber die ik gisteren heb opgehaald bij V-Racing. Dat moet weer een flinke stap vooruit zijn.
Karkas van de Sc1 achterband moet 80 graden worden. Ik heb op het karkas gemeten en om de 80 te halen is het flink stoken. Daar heb ik mn warmste bandenwarmer voor nodig dus bandoppervlak moet je dan echt wel naar de 90 - 95 graden stoken
Laatste sessie was alleen aan het eind een beetje nat. haha ik reed op banden uit 2010. (slicks) Bandjes deden het goed. Was een bandje tussen een sc1 en sc2 in. Heb ik er nog 2 van en dan op naar het 2014 SC1 rubber die ik gisteren heb opgehaald bij V-Racing. Dat moet weer een flinke stap vooruit zijn.
Karkas van de Sc1 achterband moet 80 graden worden. Ik heb op het karkas gemeten en om de 80 te halen is het flink stoken. Daar heb ik mn warmste bandenwarmer voor nodig dus bandoppervlak moet je dan echt wel naar de 90 - 95 graden stoken
Wat voor bandenwarmer haalt die 90 - 95 graden, Ferry?
http://www.tenkateracingproducts.co.../wielen/tyrewarmerset-evo-2xl-black-2183.htmlWat voor bandenwarmer haalt die 90 - 95 graden, Ferry?
1380 Heb ook nog een 252 liggen. die ken je wel want daar reed Nelson ook veel mee he.1434?
1380 Heb ook nog een 252 liggen. die ken je wel want daar reed Nelson ook veel mee he.
252 schijnt iets zachter te zijn dan de 1380. 252 heb ik er al 1 van versleten naar tevredenheid
En daarna komt de 1431252 is meende ik de voorloper van de 1434 Heb nog 1 liggen, dan ook over naar de nieuwe serie
Assen blijft je verrassen, zowel in negatieve als in positieve zin. Ondanks de slechte berichten viel het alleszins mee. Toen ik de A28 opdraaide begon de lucht al te klaren.
1e sessie op een drogende baan was tricky, vooral rond meeuwenmeer...droog spoor was maar een metertje breed..oef! 2e sessie was kort wegens een rode vlag situatie..de Ramshoek vergde nogal een aantal slachtoffers door plots vallende regen..ook was voor iemand de strubben een obstakel gezien het enorme getrokken spoor in het asfalt. Door de bui was bijna iedereen vroegtijdig "binnen" De bui die in de pauze viel was alweer opgedroogd toen de 3e sessie begon. Een heerlijke 3e en 4e sessie kunnen rijden op m'n ouwe 93-er Blade! (juist ja, dat ouwe gele gebakkie!) PR op 1.53 gezet. Mede door een gesprekje met gouden tips van ene Joey Litjens. Mooie dag gehad! Op naar 6 juni.
Complimenten met die Blade. ik reed even achter je en wist meteen dat ik je alleen voorbij kon vanwege de jaartjes geleden dat die Blade werd gemaakt. Niet vanwege de coureur.
Gr. Roel.
~bluf98 schreef op 19 april 2014 @Pitbox 15 friends:
Heb op mn Youtube channel volledige opnames van Sportgroep sessie 4 & 5 gezet. Geen tijd voor edit. Met beetje FF kom je waarschijnlijk ook jezelf tegen.
Pano foto's en Lap info van ons heb ik in:Dropbox gezet.
nJoy
Thx voor jullie gastvrijheid ook namens Alistair.
vgr Robert
Pitbox 15 friends:
Heb op mn Youtube channel volledige opnames van Sportgroep sessie 4 & 5 gezet. Geen tijd voor edit. Met beetje FF kom je waarschijnlijk ook jezelf tegen.
Pano foto's en Lap info van ons heb ik in:Dropbox gezet.
nJoy
Thx voor jullie gastvrijheid ook namens Alistair.
vgr Robert
Hee bedankt voor de gezelligheid!
Groeten Fokko
Assen blijft je verrassen, zowel in negatieve als in positieve zin. Ondanks de slechte berichten viel het alleszins mee. Toen ik de A28 opdraaide begon de lucht al te klaren.
1e sessie op een drogende baan was tricky, vooral rond meeuwenmeer...droog spoor was maar een metertje breed..oef! 2e sessie was kort wegens een rode vlag situatie..de Ramshoek vergde nogal een aantal slachtoffers door plots vallende regen..ook was voor iemand de strubben een obstakel gezien het enorme getrokken spoor in het asfalt. Door de bui was bijna iedereen vroegtijdig "binnen" De bui die in de pauze viel was alweer opgedroogd toen de 3e sessie begon. Een heerlijke 3e en 4e sessie kunnen rijden op m'n ouwe 93-er Blade! (juist ja, dat ouwe gele gebakkie!) PR op 1.53 gezet. Mede door een gesprekje met gouden tips van ene Joey Litjens. Mooie dag gehad! Op naar 6 juni.