• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Pirelli of dunlop HELP

MZ-RACING

Die hard MF'er
Lid geworden
21 apr 2009
Waarderingsscore
0
Hallo ik heb altijd met pirelli en metzeler gereden en moet zeggen dat beviel goed.
Maar vind ze op het moment wel erg duur worden!

Nou zag ik dat de dunlop gp racer een stuk goed koper is!
Maar kan deze band ook mee met de prestaties van de pirelli en metzeler banden?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze keuze?

Laatst bewerkt:
Kan ik geen zinnig woord over zeggen, ik hoor wel dat de handgemaakte dunlop keigoed is. Maar die is volgens mij nog duurder dan Pirelli/metzeler.

Kan ik geen zinnig woord over zeggen, ik hoor wel dat de handgemaakte dunlop keigoed is. Maar die is volgens mij nog duurder dan Pirelli/metzeler.

Dat klopt de handgemaakte zijn idd nog duurder ik doel op de productie band.

Dat klopt de handgemaakte zijn idd nog duurder ik doel op de productie band.
Er zal wel een reden zijn dat er veel op de handgemaakte rijden... Geld te veel zou kunnen, grip te veel lijkt me eerder de reden. Ik blijf dit jaar op Metzeler rijden.

Hallo ik heb altijd met pirelli en metzeler gereden en moet zeggen dat beviel goed.

Waarom vindt je ze duur worden?
De meeste (pirelli)prijzen die ik ken, zijn gelijkwaardig aan 2010 & 2011

Ik zou bij Pirelli blijven of Metzeler. Band met de beste prijs/kwaliteit verhouding! Ik rij nu weer Pirelli :)

Ik ben zelf ook erg tevreden over de Dunlops D211.

Hier een mooi overzicht van de diverse compounds!

Dode link

Waarom vindt je ze duur worden?
De meeste (pirelli)prijzen die ik ken, zijn gelijkwaardig aan 2010 & 2011

Vorig jaar kreeg ik ze nog voor 310euro en nu voor 345 per set metzelers dat vind ik toch nog wel een aardig verschil!

En de dunlops kan ik krijgen voor 292euro per set dat is toch wel een aantrekelijk prijsje als je het vergelijkt met de metzelers of pirelli.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar kreeg ik ze nog voor 310euro en nu voor 345 per set metzelers dat vind ik toch nog wel een aardig verschil!

En de dunlops kan ik krijgen voor 292euro per set dat is toch wel een aantrekelijk prijsje als je het vergelijkt met de metzelers of pirelli.

Tja 10 % op de oude prijs.
Is dat veel en hoeveel setjes doe je in een jaar?
Ik rij ook metzelers maar betaal dan 315 incl montage.
Maar wil je overstappen als je helemaal blij bent met je vertrouwde metzies.

Ik niet in ieder geval, maar ik denk dat je ook metzelers nog wel scherper kunt inkopen.
meerdere setjes te gelijk doet al gauw iets met de prijs.

Ik niet in ieder geval, maar ik denk dat je ook metzelers nog wel scherper kunt inkopen.

Is dat inclusief BTW? Dan ben ik wel benieuwd waar je die banden haalt!

Maar dan ga je in grip etc achteruit of je moet de KR versies hebben dus de handgemaakte.

Doe bij www.bandendiscounter.nl eens een prijs aanvraag. Die hebben mooie prijzen, verse banden en goede service. Hoe meer banden je afneemt hoe lager de prijs!

Laatst bewerkt:
Maar dan ga je in grip etc achteruit of je moet de KR versies hebben dus de handgemaakte.

Doe bij www.bandendiscounter.nl eens een prijs aanvraag. Die hebben mooie prijzen, verse banden en goede service. Hoe meer banden je afneemt hoe lager de prijs!

Weet je zeker dat het adres klopt? :?

315 euro dat is niet een rare prijs waar haal jij ze weg dan?
en met wat voor maat banden rij jij?

Ik gebruik per jaar tussen de 15 tot 20 setjes behalve als het dit jaar weer zoveel regent als vorig jaar!

Ja precies daar was ik al bang voor en minder grip dat moeten we zeker niet hebben!

De prijzen die op de site staan zijn niet echt scherp maar kan er altijd even een mailtje heen sturen.

Ja precies daar was ik al bang voor en minder grip dat moeten we zeker niet hebben!

De prijzen die op de site staan zijn niet echt scherp maar kan er altijd even een mailtje heen sturen.
Ja motorbanden discounter. Gewoon even mailtje sturen met hoeveel banden je denk af te nemen of af te nemen het jaar door totaal. Hoe meer je afneemt hoe lager de prijs, dus als een maatje ook banden nodig heeft....

Ja motorbanden discounter. Gewoon even mailtje sturen met hoeveel banden je denk af te nemen of af te nemen het jaar door totaal. Hoe meer je afneemt hoe lager de prijs, dus als een maatje ook banden nodig heeft....

Ja dat gaan we idd even doen bedankt voor de tip.

Terug
Bovenaan Onderaan