Heb je wel nodig, we gaan een lekker dagje zwemmen.![]()
t ziet er niet heel best uit nee, ik hoop niet dat ik gedwongen word mn dag te verkopen![]()
ik weet ook nog niet of ik ga, als het woensdag nog ZO slecht is blijf ik lekker thuis.
mag woensdag hagelen van mijn part, gaat mij om donderdag![]()
Ik bedoel de weersvoorspellingen op woensdag, voor donderdag.![]()
Lekker waterballetok, ik denk dat de voorspelling voor donderdag al op dinsdag vrij zeker is.
we gaan t wel zien.
regenrijden op zandvoort is voor mij zowiezo een no go.
ok, ik denk dat de voorspelling voor donderdag al op dinsdag vrij zeker is.
we gaan t wel zien.
regenrijden op zandvoort is voor mij zowiezo een no go.
Regenrijden is sowieso een no go op een gewone circuitdag. Daar kom ik niet voor op een gewone circuitdag namelijk.![]()
Neem je paraplu maar mee Ad, of ga je in je bus zitten tussen de sessies door?Wordt lekker weer op de 16de![]()
En met die jongens is het sowieso gezellig in de pitbox.
Neem je paraplu maar mee Ad, of ga je in je bus zitten tussen de sessies door?![]()
HahahaIk kom bij jullie wel effen schuilen
@ je avatar waar zijn die vingers geweest~
Hahahaga je op de slicks het circuit op?
Wil jij wel weten he waar die vingers zijn geweestik denk persoonlijk op een plekje waar de zon niet schijnt
![]()
Ik kom bij jullie wel effen schuilen
@ je avatar waar zijn die vingers geweest~
t ziet er niet heel best uit nee, ik hoop niet dat ik gedwongen word mn dag te verkopen![]()
Hopelijk een paar droge sessies dan maar bandjes wisselen, heb ik er wel. Voor over!!!!Als het maar een beetje droog is wel.
maar heb nog een setje ori wielen en regenbandjes liggen dus mij vangen ze niet.
ja daaaag.. niet met ons een pitbox willen delen, maar als ie nat wordt ineens welMet welke fiets kom je? Is die nieuwe al onderweg?
Er is nog hoop
Er is nog hoop
Ik hoop op minimaal 3 droge sessies!!
GVD!!De voorspelling op Buienradar is nog erger geworden![]()
90% kans op neerslag, 2-10 mm![]()