pitstopdagen ten kate

Ik ben niet zo'n foto-freak eigenlijk, zou wel leuk zijn om naast hem te mogen staan op de grid, maar ik ga geen foto's scoren. Ben ik ook te mieterig voor eigenlijk :+
 
Ik ben niet zo'n foto-freak eigenlijk, zou wel leuk zijn om naast hem te mogen staan op de grid, maar ik ga geen foto's scoren. Ben ik ook te mieterig voor eigenlijk :+

Ik denk dat als je naast hem komt te staan op de grid, het wel iets meer wordt dan alleen een fotootje.... Denk je ook niet?

(Rijdt ie niet toevallig met dat bandenmerk P.....i?)
 
Ik denk dat als je naast hem komt te staan op de grid, het wel iets meer wordt dan alleen een fotootje.... Denk je ook niet?

(Rijdt ie niet toevallig met dat bandenmerk P.....i?)

Jah net zoals zoveel :+ dat geeft helaas geen garanties ;)
En ALS ik daar zou mogen staan dan wordt er wel meer dan één foto gemaakt hoop ik!
 
Jah net zoals zoveel :+ dat geeft helaas geen garanties ;)
En ALS ik daar zou mogen staan dan wordt er wel meer dan één foto gemaakt hoop ik!

:^
Kijk daar komt de aap uit de mouw! Je bent er niet te mietrig voor!!!
 
Ik ben zaterdag ook bij Ten Kate geweest. Ik sta op de Foto met Toseland, Muggeridge, Charpentier en de Superbike racemachine van Toseland. :9~ :} In April word ik pas 18, maar mijn eerstvolgende motor wordt zeker een (25KW) Honda die ik koop bij Ten Kate *D

Hier een paar foto's :

Foto=BZHQ47D4


Foto=SLQLRUKK


Foto=88U63EY7


Foto=3DVEHGDC


Foto=RC6ASZBZ
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan