Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mijn sp370 rookt nogal dus heb ik de klepperdeksel eraf gehaald en zag ik een grote plas om de kleppen. hoort dat zo? want volgens mij rookt dat ding daarom zo erg. en hoe kan ik het dan weer goed maken?

ja die problemen zijn van de oudeZou je niet eerst die andere 10 problemen oplossen?![]()
deze heeft maar een probleem het roken 
ja die problemen zijn van de oudedeze heeft maar een probleem het roken
![]()
Olie aftappen. Klaar.
Gewoon de oorzaak wegnemen.Geen olie meer?Wat dacht je onder het kleppendeksel te kunnen zien w.b. het olieverbruik?
hij rookt altijd als je gas geeft of gas terug. je kan het toch wel zien aan de seals of ze versleten zijn? dan haal ik die er eens uit.
Dat is dat je steeds olie bij moet vullen omdat het peil steeds lager komt.Bij gas geven : zuigerveren/zuiger versleten
Bij gas terug : klepseals versleten.
Ik denk dat je tegen een gehele revisie zit aan te kijken.
Wat is het verbruik van olie?
Dat is dat je steeds olie bij moet vullen omdat het peil steeds lager komt.

je kan het toch wel zien aan de seals of ze versleten zijn? dan haal ik die er eens uit.
ut is me 2e viertakt. hiervoor sleutelde ik altijd aan brommers enzo.Aan je reacties te zien ben je zelf niet echt technisch, weet je zeker dat je dan zelf "je seals eruit wil halen"?
ahh, dus toch visueel te bekijken 
ut is me 2e viertakt. hiervoor sleutelde ik altijd aan brommers enzo.