Plastic afdekdopje kentekenplaat? Waar te koop?

IJzervreter

MF veteraan
Donateur
29 apr 2004
31.976
18.034
Ik heb het forum, meerdere winkels afgezocht maar kon ze niet vinden.

Ik bedoel van die afdekdopjes die je op de kop van je bevestigingsmoertje plaatst.

Iemand een adres,..Brezan :N , Autosam :N
 
Ik dacht dus ook dat dat wel verkrijgbaar was bij een automaterialenzaak die kentekenplaten maakt,...niet direkt gelukt. Men gaf aan die dingen met dozen vol te hebben gehad,....maar nu niet meer.

Ze zitten goed vast met een rvs boutje maar kijk nog wel even rond tot dat ik een plastickentekenplaatafdekdopjeswinkel vind.

Hoopte hier zo,n winkel(keten) te horen.

Ik blijf uit mijn dopjes kijken! :+
 
Ik dacht dus ook dat dat wel verkrijgbaar was bij een automaterialenzaak die kentekenplaten maakt,...niet direkt gelukt. Men gaf aan die dingen met dozen vol te hebben gehad,....maar nu niet meer.

Ze zitten goed vast met een rvs boutje maar kijk nog wel even rond tot dat ik een plastickentekenplaatafdekdopjeswinkel vind.

Hoopte hier zo,n winkel(keten) te horen.

Ik blijf uit mijn dopjes kijken! :+

als je van die gele dopjes bedoeld..
loop een willekeurige garage binnen.. die mensen zijn zo beroerd nog niet :)
hebben ze zeker wel liggen
 
Het zal gerust een keer op mijn pad komen ;) Heb je wel eens vaker met dingetjes waarvan je denkt dat ze op elke straathoek verkrijgbaar zijn,..heb vandaag dus twee keer heel lang staan te wachten in de rij en dan hoor je dat ze die dingen niet hebben :X

Het is eigenlijk ook niet echt een topic waard :X
 
@ ijzervreter, heb je de dopjes inmiddels al gevonden??????

als je een keer in de buurt van wormerveer bent kan ik ze wel voor je regelen [via het werk]
indien wenselijk evt met anti diefstal schroeven.

autoparts zaanstad in wormerveer, celebestraat32/36

we maken ook nummerplaten voor auto en motor en geven korting [afhankerlijk vh artikel]
aan motorrijders die auto/motorspullen nodig hebben. [komt omdat ik ook een fietsie rij]
 
Als ik nog eens in de buurt mocht komen in Wormerveer weet ik een adresje!


Had er eigenlijk niet meer naar gezocht,...erg druk gehad de laatste dagen,....

gr. IJzervreter
 
@ ijzervreter, heb je de dopjes inmiddels al gevonden??????

als je een keer in de buurt van wormerveer bent kan ik ze wel voor je regelen [via het werk]
indien wenselijk evt met anti diefstal schroeven.

autoparts zaanstad in wormerveer, celebestraat32/36

we maken ook nummerplaten voor auto en motor en geven korting [afhankerlijk vh artikel]
aan motorrijders die auto/motorspullen nodig hebben. [komt omdat ik ook een fietsie rij]


Mooi kom ik ook even langs, trouwens ben er al vaak geweest.
Anti diefstal schroeven lijkt mij wel wat. Tot :W
 
Ik heb dit gevonden:
full
 
Over die dopjes: volgens mij(k zat er niet op te letten omdat ik dit topic later zie dan dat ik bij de DHZ-zaak was :+), liggen ze bij iig de KARWEI bij het assortiment: schroeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan