Ik was vanavond een mooi ritje aan het maken met een maat, maar toen ik wou opschakelen, schoot ie ernaast en liet ik de motor ongewild janken (hoog in toeren).
(Het gaat om een CB 250N van 1980).
Vanaf doen is er een overduidelijk en luid getik tijdens het rijden, zo te horen komt het uit m'n cilinder.
Ook zag ik daar een klein beetje olie lekken bij één van de rubbers, al kan ik niet zeggen dat dit niet reeds aanwezig was.
Verder rijdt hij wel zoals voorheen ...
Aangezien ik de laatste tijd nogal veel kosten aan m'n cb'tje heb gehad door 2 stomme accidentjes, en er juist nieuwe bandjes op liggen, is m'n geld eventjes compleet op.
Het blok laten openmaken zou met net iets teveel kosten (en grote kosten wil ik er sowieso niet meer aan doen, aangezien ik probeer te sparen voor m'n volgende moto).
Zodus zou ik hier gewoon mee door rijden, zou dit veel kwaad kunnen ?
Misschien kan iemand aan de hand van de gegevens het probleem wat situeren ?
Alvast bedankt !
Koen
(Het gaat om een CB 250N van 1980).
Vanaf doen is er een overduidelijk en luid getik tijdens het rijden, zo te horen komt het uit m'n cilinder.
Ook zag ik daar een klein beetje olie lekken bij één van de rubbers, al kan ik niet zeggen dat dit niet reeds aanwezig was.
Verder rijdt hij wel zoals voorheen ...
Aangezien ik de laatste tijd nogal veel kosten aan m'n cb'tje heb gehad door 2 stomme accidentjes, en er juist nieuwe bandjes op liggen, is m'n geld eventjes compleet op.
Het blok laten openmaken zou met net iets teveel kosten (en grote kosten wil ik er sowieso niet meer aan doen, aangezien ik probeer te sparen voor m'n volgende moto).
Zodus zou ik hier gewoon mee door rijden, zou dit veel kwaad kunnen ?
Misschien kan iemand aan de hand van de gegevens het probleem wat situeren ?
Alvast bedankt !
Koen