Poll: op vakantie met MF?

vergeet je lasershield niet,het stikt ervan.
en neem wat bloemen mee voor de rijders die in elke bocht het leven hebben gelaten.Kijk maar eens goed naar die bosjes bloemen in de bochten.
Ik denk dat hier maar weer eens bewezen wordt dat het circuit vele malen veiliger is.
Zeker in groepen.
Ik denk dat ik maar bedank,ik heb geen zin om als ik er vandoor rijd,en een Max.komt achter mij aan,dat hij zich te pletter rijdt!
 
Ik denk dat ik maar bedank,ik heb geen zin om als ik er vandoor rijd,en een Max.komt achter mij aan,dat hij zich te pletter rijdt!

Bedoel je mij? :? Ik ken mijn grenzen...ik ga niet boven mijn kunnen rijden...Als iemand echt sneller is, lekker laten gaan...mn motor is me te waardevol om hem onderuit te zien schuiven...
 
Bedoel je mij? :? Ik ken mijn grenzen...ik ga niet boven mijn kunnen rijden...Als iemand echt sneller is, lekker laten gaan...mn motor is me te waardevol om hem onderuit te zien schuiven...
Denk dat jij even als voorbeeld mocht fungeren... er zijn genoeg bikers die zich toch mee laten slepen...

Maar het wordt toch geen race? Als je effe sneller wilt, doe je dat en als iemand je dan niet kan bijhouden: jammer dan.... Als je duidelijke afspraken maakt aangaande meeting-points (voor het geval de groep uit elkaar getrokken wordt) en niet iedereen helemaal alleen rijdt, moet een leuk aantal dagen zonder grote brokken toch mogelijk zijn...
 
lijk me een prima idee......
duitsland kent ook mooie stukkies
moessel etc. etc.
meekomend voordeel: lekker bier en eten;P
maar wanneer en hoelang???????

see ya
 
Als je duidelijke afspraken maakt aangaande meeting-points (voor het geval de groep uit elkaar getrokken wordt) en niet iedereen helemaal alleen rijdt, moet een leuk aantal dagen zonder grote brokken toch mogelijk zijn...
En hoe doe je dat? Niet iedereen kent het gebied en als je een route moet volgen lijkt me ook al minder leuk.. continue op de kaart kijken dan.
 
we hebben eerst nog de winter.. dan zien we wel verder.. ik heb i.i.g erg zin erin.. en van racen komt toch niks, want als sommige tent en/of vriendin achterop hebben wordt dat niks.. :)

Jep! eerst maar eens de winter, en dan zien we wel verder....(ik zal eens het een en ander uitzoeken tijdens deze barre periode)
 
Eiffel is topper.
Je moet gewoon 2 mensen hebben die de route weten.
De snelste van die 2 die rijd voorop en de andere rijd achterop.
Kan niemand verdwalen en kan iedereen min of meer eigen tempo rijden.
Als de financieen het toelaten huur ik volgend jaar een motor speciaal voor een weekendje naar de Eiffel met 20 man uit ons dorp.
 
Ik ben het wel een beetje met Guz eens. Ik ken jullie wel van het forum maar ik weet niet hoe jullie rijden. Wat de een hard noemt, noemt de ander touren. Ik denk dat het handig is om inderdaad eerst een weekeindje eifel te doen zodat iedereen met elkaar kennis kan maken en een beetje leert hoe iedereen rijdt. Daarna kan nog altijd een langere trip gepland worden en weet je ook meteen wie nu echt als een idioot rijdt en wie normaal.
 
Ach ja, ik heb al plannen.
Ik ga naar Corsica voor drie weken. Niks geregeld, gewoon gaan. Met een vriend van mij die ik al heel lang ken en dezelfde rijstijl heeft als ik.

Ik heb ook geen zin om met 180 over de snelweg de sjezen, daar vind ik geen reet aan.

Mijn antwoord is dus nee.
 
We moeten eerst maar eens een weekendje weg..Lijkt me wel zo verstandig..

Wat ik meekreeg van mijn ervaring met het motor-forum was dat er pittig wordt gereden, veel jonge mensen op snelle machine\'s.

Ik hield het allemaal netjes bij.. totdat de regen er inkwam !! :( Ik rijd maar een tweedehands GPZ met kuipschade..

Ik ben zeker voor een leuk weekendje, maar ik denk dat weinigen een week op vakantie willen naar iets met mensen die ze amper kennen, het is toch weer 7 vrije dagen..

Sowieso is het arelaxed om 180+ te rijden, want mijn motor rijdt dan niet supercomfortabel. Ik denk dat ik hier een topic opgooi ergens in maart voor een weekendje in juni ofzo..

En over iedereen die wil stunten, doe je best, maar op onbekend terrein, houd ik me in..!! *D

Yeah those where the days \ '(
Verstand op nul, vol gas rijden door de stromende regen :]
 
Weekendje suits me just fine. Daar be ik altijd wel voor te vinden. Als m´n motor het doet... zit verdomme al een maand te wachten op een bobine.
 
Met heel MF op verkaansie... dat zal me een optocht geven *O* De eerste is al in Montreux aangekomen als de laatste net kan vertrekken :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan