Polyester racekuip CBR 1000 RR 06/07

Ziggy148

Rookie
17 dec 2010
16
0
Hallo

Ik ben op zoek naar een volledige polyester racekuip voor mijn Fireblade van 2006.
Heeft iemand er eentje liggen?

Alvast bedankt.
 
Bedankt voor de tip maar ik ben op zoek naar een echte racekuip.
Eentje waar geen gaten voorzien zijn voor de koplamp en met een gesloten zitje,bedoeld om een racemousse op te plakken.

Maar toch bedankt.
 
jvp is inderdaad een optie.
Ik heb al van mijn dealer gehoord dat de kwaliteit veel beter is dan bijv. crc of sebimoto.
Het enige nadeel van zo'n kuip is dat je dan nog moet beginnen spuiten en dat kost ook aardig wat.
Daarom ben ik op zoek naar een tweedehands exemplaar die al gespoten is.
Maar er blijken er niet veel in de aanbieding te zijn.
 
@ olmez
Dit is inderdaad wat ik zoek.
Ik had niet gezien dat ze ook racekuipen hebben.
Even informeren want op de foto is er geen zitje te zien.
Bedankt voor de link.

Als er nog iemand een tweedehands kuip heeft liggen mag die dat nog altijd laten weten.
 
@Robby95
Bedoel je duur?
Ik vind zo ook niet echt goedkoop maar spuitwerk is wel inclusief.
 
@motobob
De Ten Kate site heb ik ook al bekeken en bij de gebruikte raceonderdelen vind ik alles voor mijn model behalve de topkuip. Een volledig gespoten set kan ik er niet samenstellen.
En dan is het natuurlijk nog altijd afwachten in welke staat je de kuipdelen toegestuurd krijgt.
Ze zijn immers al gebruikt en mogelijk al eens gecrashed.
 
als je mij een mail stuurt kan ik misschien wat voor je betekenen (mailadres staat op profiel)
 
merk china (wel erg goede kwaliteit) v.a 460 euro

kan sinds kort ook andere merken leveren zoal bodywork, fabri, brembo, hel. bodis enz...

en volgens mij heeft het merk body work ook complete kuipsets maar die zijn wel een stukje duurder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan