• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

powercommanderIII

frjentsjer

Rookie
Lid geworden
27 apr 2009
Waarderingsscore
0
Hallo beste motorrijders,

Jaja sinds kort benik eigenaar van een Kawasaki ZX 12 R (parelmoerzwart met goud).
Deze heeft een Laser hotcam uitlaat en een Dynojet powercommanderIII.
Wie heeft ook een powercommander en kan mij er iets over vertellen?
Ben met name geinteresseerd over de 3 knopjes, low, medium, high en wanneer kan ik deze activeren, draaiende motor of alleen op contact?

Groeten, Marco

Hallo beste motorrijders,

Jaja sinds kort benik eigenaar van een Kawasaki ZX 12 R (parelmoerzwart met goud).
Deze heeft een Laser hotcam uitlaat en een Dynojet powercommanderIII.
Wie heeft ook een powercommander en kan mij er iets over vertellen?
Ben met name geinteresseerd over de 3 knopjes, low, medium, high en wanneer kan ik deze activeren, draaiende motor of alleen op contact?

Groeten, Marco
Van contact, alle drie indrukken en vasthouden, op contact zetten voila.
Bij de mijne was het aansluiten van de batterij genoeg (TL1000S PCIII)

Ben e.e.a. aan het uitzoeken maar als jij zegt dat ik alle 3 knopjes in moet drukken uit welke map maakt de PCIII dan een keuze?
Ik zal het eerst eens met 1 knopje per keer proberen.
Zondag een toertocht van bijna 400 km gereden, best te doen en was snel gewend aan het vermogen maar ben wel erg benieuwd in welke stand de PCIII dan staat want de 200+pk's komen er bij een bepaald toerental vrij hard in.

Ben e.e.a. aan het uitzoeken maar als jij zegt dat ik alle 3 knopjes in moet drukken uit welke map maakt de PCIII dan een keuze?
Zondag een toertocht van bijna 400 km gereden, best te doen en was snel gewend aan het vermogen maar ben wel erg benieuwd in welke stand de PCIII dan staat want de 200+pk's komen er bij een bepaald toerental vrij hard in.
Er staat maar 1 map op de PCIII en dat is je huidige.
Je kunt wel 1 knop indrukken maar dan gebeurt er niks, je moet die modus eerst activeren door dus die 3 tegelijk in te drukken en motor op contact zetten.
Dan zie je 2 strepen op de nul lijn.
Druk je dan op 1 van de 3 knoppen, dan zie je de led hoger (rijker) gaan.
Low voor laag toerengebied, mid voor middengebied, high voor het hoge gebied.
Met die 3 knoppen wijzig je dus de map, niet een of andere stand ;)
Heb je de USB versie?

Dynojet UK - Power Commander, Automotive Dynamometers, Motorcycle Dynamometers, ATV Dynamometers, Jetkits, Wideband Commander, Wideband Commander 2, WB2

Beter niet met het spul te knutselen zonder te weten wat het doet btw ;)

Laatst bewerkt:
Met die knopjes klooien kom je er niet. Als je wilt kan je hem nu makkelijk af laten stellen door een pro. Daarvoor is de PC3 handig.

Nee ik kom er niet aan, ga er niet zelf aan prutsen, de ZX doet het goed zo en ben er inmiddels aan gewend.
Ben zeker blij met jullie reacties, bedankt hiervoor!!
Toch handig zo'n forum.

Groeten, Marco

200 pk? Waar heb je die gehaald?? _O-

Terug
Bovenaan Onderaan