PPP een beetje teleurgesteld?

Ikzelf heb een persoonlijk record gereden, de eerste bocht met 110 Km/h genomen.. Nu nog de knie aan de grond krijgen.. :(

Maar het is voor mijn ego wel leuk, dat ik tot twee keer toe een RSV-Mille binnendoor inhaal.. :}

Jammer alleen dat ditzelfde bij mij ook minstens 10 keer gebeurt is.. Wat er zijn er bij.. die rijden zo kolerehard door die bocht, dat ik me serieus afvraag waar zij die grip vandaan halen..

~~~~ :} :} ~~~~
1ste bocht...insturend 145/150.....met warme bandjes en de juiste bandjes super corsa s2.
 
Ik was er gisteravond,niemand vroeg mij iets van MF of zoiets :? .Heb een paar rondjes gereden en ff bijgeklets met een aantal bekende ppp gangers,het was iets van 21.30 geloof ik :? .

Toch nog een waarschuwing voor degene die voor het eerst naar ppp gaan,kom rustig aanrijden en gedraag je op ppp..A.U.B..Hier bedoel ik mee niet rechts inhalen gek doen of dat soort gein.De police is hier zeeeeeeeeerrrrrrr streng mee met b.v inbeslagname van de motor.Kijk goed in je spiegels en om je heen,het barst soms van de police..snappie ;)
Enne probeer niet gelijk met de snelle jongens mee te rijden je zal niet de eerste zijn die er afpleurt om die reden....veel fun op ppp *D

HEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Ik heb jou gezien! Ik herken nu dat pak van je. Blauw met die gele ster. Ik zag die R1 rijden met dat pak en ik dacht nog... waar ken ik dat pak van.

Nu weet ik het weer, ik heb toen jouw kentekenplaat zitten bewerken met een :) Vuck, als dat eurotje toen had gevallen had ik ff op je gewacht.
 
Op dinsdag 25 juni 2002 18:54 schreef Raging R6 het volgende:
...was ik ook de enige...Toen nog ff naar klaverblad Hoogeveen... Ook weer alleen... gezellig joh, dat mooie weer.
We moesten allemaal werken met dat mooie weer :(
 
Als jij met 145/150 deze bocht ingaat ben je echt een uitzondering. De meesten zie ik zo verschrikkelijk hard remmen onder de brug dat die snelheid absoluut niet meer haalbaar is. Overigens moet je dan echt zeker zijn dat er geen politie aanwezig is, want bij de brug eindigt pas de bebouwde kom. Op deze manier zijn er al twee hun motor kwijtgeraakt.

Overigens vraag ik mij altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zelfs in de bocht te weten hoe hard ze rijden. Ik kijk waar ik heen wil en heb geen projectie van mijn kilometerteller in mijn vizier. Het doet mij overigens wel goed al jij er zo hard doorheengaat op je R1, want ik heb eens achter Dutch Chili en volgens mij jou gereden en kon het netjes bijhouden *D
 
Als jij met 145/150 deze bocht ingaat ben je echt een uitzondering. De meesten zie ik zo verschrikkelijk hard remmen onder de brug dat die snelheid absoluut niet meer haalbaar is. Overigens moet je dan echt zeker zijn dat er geen politie aanwezig is, want bij de brug eindigt pas de bebouwde kom. Op deze manier zijn er al twee hun motor kwijtgeraakt.

Overigens vraag ik mij altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zelfs in de bocht te weten hoe hard ze rijden. Ik kijk waar ik heen wil en heb geen projectie van mijn kilometerteller in mijn vizier. Het doet mij overigens wel goed al jij er zo hard doorheengaat op je R1, want ik heb eens achter Dutch Chili en volgens mij jou gereden en kon het netjes bijhouden *D
Hier gaan we weer...voor dat ik instuur staat er bij mij 145/150 op de teller (als ik er echt voor gaat.).Die ene' keer dat jij met ons(mij en chili) meereed..tja waren we waarschijnlijk niet zo gek aan het doen,"anders" pak jij die bocht ook zo hard :} .En ik kijk "soms" voor de bocht hoe hard ik instuur..weinig/nooit in de bocht.Trouwens in die ppp bocht rijdend haalt niemand onder ons een snelheid van 145/150 km
En eerst ff een aantal verkennings/opwarm rondes rijden..maarre dat heb ik al eens eerder geschreven..hierroooo. ;)
Met mijn uitspraak over 145/150 bedoel ik alleen maar mee hoe hard het kan op ppp,en niet zoiets van kijk eens wat ik kan.
De bocht rechts naar boven(na stoplicht) word de laatste tijd minder het asfalt vertoont steeds meer hobbels..dus oppassen daar.

See you own ppp
 
Jeps...dat zijn de max snelheden op PPP...met 140/150 insturen...gas een beetje dicht tot ergens in de 130 om hem ergens in de bocht weer open te trekken....bocht naar boven zeker bovenaan oppassen...knijpt een heel klein beetje, kan er met een kleine 140 steppie aan de grond rijde...maar wegdek is aan het einde van de bocht kut...
 
Ik ben ook bijna elke dag op de PPP
(vfr 750 gespoten in de RVF kleuren), maar ik heb nog nooit iemand over motor-forum horen praten.
wel vertel ik ze daar dat ze echt een keer op motor-forum moeten gaan kijken,ik vindt het een site die erg verslavend werkt(elke dag effe kijken) :] :] :] .
 
Ben er zo vaak mogelijk in de ppp :} Heb nu 2 mnd mijn rijbewijs en daar kan je goed leren bochten nemen !!!! Wat die politie betreft :het valt allemaal wel mee je moet gewoon een beetje goed oppassen en voor de rest laten ze je redelijk met rust !! :) Alleen als het heel druk is gaan ze moeilijk doen ...en er rijd zo ie zo veel politie daar omdat er in de buurt een politie bureau is ......
 
dus jij zit ook op het motor-forum met je 2 dunne uitlaten boven elkaar.
leuk om te weten,en misschien tot morgen :)
 
Hier gaan we weer...voor dat ik instuur staat er bij mij 145/150 op de teller (als ik er echt voor gaat.).Die ene' keer dat jij met ons(mij en chili) meereed..tja waren we waarschijnlijk niet zo gek aan het doen,"anders" pak jij die bocht ook zo hard :} .En ik kijk "soms" voor de bocht hoe hard ik instuur..weinig/nooit in de bocht.Trouwens in die ppp bocht rijdend haalt niemand onder ons een snelheid van 145/150 km
En eerst ff een aantal verkennings/opwarm rondes rijden..maarre dat heb ik al eens eerder geschreven..hierroooo. ;)
Met mijn uitspraak over 145/150 bedoel ik alleen maar mee hoe hard het kan op ppp,en niet zoiets van kijk eens wat ik kan.
De bocht rechts naar boven(na stoplicht) word de laatste tijd minder het asfalt vertoont steeds meer hobbels..dus oppassen daar.

See you own ppp


Waar was je dan vanavond vriend ;) ?
 
Verdomme. Ik kan pas weer op het PPP komen op zijn vroegst maandagavond.. Maar ja.. tot dan maar weer..

Ik heb vier feesten op rij.. :} Daarom kan ik niet rijden..

Ik heb je ook gezien dinsdag, en ik was er gister ook.

Maarre, ik kan niet rijden want ik heb een feest, fout fout fout, je kan niet feesten want je moet rijden, kijk, dan ben je een echte.
 
Ik heb je ook gezien dinsdag, en ik was er gister ook.

Maarre, ik kan niet rijden want ik heb een feest, fout fout fout, je kan niet feesten want je moet rijden, kijk, dan ben je een echte.

Ik snap jullie allebei niet...Het hoort te zijn: Ik ben aan het feesten, want ik rij...
 
R1Beest;
Misschien ging het inderdaad niet zo hard, maar ik moet zeggen dat ik er wel wat aan had. Ik ben namelijk zo'n figuur die te snel de binnenbocht pakt en er dan vervolgens achterkomt dat ik naar binnen val richting het gras. Jullie sneden de bocht veel later aan waardoor het harder en vloeiender kan. Bedankt voor de les :} zonder dat je er zelf erg in had dat je als instructeur werd gebruikt.
 
R1Beest;
Misschien ging het inderdaad niet zo hard, maar ik moet zeggen dat ik er wel wat aan had. Ik ben namelijk zo'n figuur die te snel de binnenbocht pakt en er dan vervolgens achterkomt dat ik naar binnen val richting het gras. Jullie sneden de bocht veel later aan waardoor het harder en vloeiender kan. Bedankt voor de les :} zonder dat je er zelf erg in had dat je als instructeur werd gebruikt.
En de rekening zal je wel in je bus zien verschijne zonder dat je er erg in hebt :P
 
Daarom rij ik altijd achter iemand aan. Dan kunnen ze mijn adres niet achterhalen aan de hand van mijn kenteken. Dat scheelt weer rekeningen ;)
 
Bij aanwezigheid van politie word ik een beetje schuw en rij ik niet voor of achter, maar verschuil ik mij voor de zekerheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan