Prachtige VFR 800 FI 1998

BikerKarin

MF'er
18 jan 2010
197
0
Mijn prachtige en zeer goed onderhouden VFR 800 FI uit 1998 gaat in de verkoop.

De motor heeft eind maart 2010 een grote beurt gehad. Hier zijn zowel de voorband als achterband vervangen voor een gloednieuwe en heeft de VFR een nieuwe accu gekregen. De ketting en tandwielen waren op dat moment zo goed als nieuw. De km-stand voor deze sport/tour fiets is 43.232 km's.

De motor heeft altijd in onze garage gestaan en is in de garage altijd bedekt geweest met een hoes. Roestplekken zijn dus absoluut niet te vinden op deze geweldig mooie VFR! Ik verkoop mijn VFR het liefst aan een liefhebber die zijn/haar droom wil waarmaken met deze geweldige combinatie tussen touren en sportief rijden!

Vraagprijs: 4.250 euro

Je bent altijd welkom - uiteraard geheel vrijblijvend - om de motor te komen bezichtigen.
full
 
Kan inderdaad altijd maar ik ben nog niet toe aan inruilen... ik wil komende paar maanden gebruiken om rustig op zoek te gaan naar de motor die precies bij mij past. Vooral veel (dag)ritjes maken om hier achter te komen. Omdat ik niet meer rijd op mijn VFR en ik het zonde vind dat ze zomaar stil staat in de garage terwijl een liefhebber er in de zomer/het najaar nog prachtige ritten op kan maken, doe ik haar nu al in de verkoop. Het is met name het gewicht dat me dwarszit, was ze lichter geweest, was het geen probleem geweest want de VFR 800 FI rijdt werkelijk waar fantastisch!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan