Prachtige Yamaha R6 2006 garantie 04-2009!

Status
Niet open voor verdere reacties.

-David-

MF veteraan
18 apr 2007
1.325
0
Papendrecht
Te Koop:

Prachtige z.g.a.n. Yamaha R6
Bouwjaar: 24-01-2006
Kilometerstand: +/- 4.300
Garantie bij MotoPort t/m 04-2009!!!

Motor verkeerd in uitstekende staat, en is werkelijk zo goed als nieuw!

YZF-R6


Ontwikkeld voor het circuit, dynamisch voor op straat

Geheel nieuwe generatie R6, gebouwd voor verbluffende circuitprestaties

Ontworpen met state-of-the art MotoGP technieken

Viercilinder-in-lijn met 133 pk bij 14.500 tpm

In MotoGP ontwikkelde YCC-T (Yamaha Chip Control Throttle) voor uiterst precies gasgeven.

Aluminium Deltabox frame voor strakke bochtlijnen

Superstijve, lichtgewicht swingarm

Optimale verticale/horizontale/ torsiestijfheid frame en vering

Radicale aërodynamica voor snelheid, stabiliteit en motorkoeling

Slipperclutch

Injectiesysteem met dubbele injectoren maakt enorm topvermogen mogelijk

Modificaties:

Prijzen kunnen worden nagekeken op o.a. www.yamaha.com

Stuurdemper Ohlins/Yamaha: € 617.93
Carbon voorspatbord Yamaha: € 223.71 (origineel aanwezig)
Carbon achterspatbord Yamaha: € 203.29 (origineel aanwezig)
Valdoppen Yamaha: € 193.08
Kellermann rhombus led knipperlichten voor en achter: € 249.80 (www.kellermann-online.com)
Knipperlichtrelais: € 25
Knipperlichtspacers: € 10
Rizoma verstelbare kentekenplaathouder met led verlichting: € 107
Beide koplampen laten branden
Stadslichtkapje zwart laten spuiten € 50
Xenon verlichting ingebouwd: € 175
Paddockstand Yamaha (rood): € 147.58
Swing arm spool set – racing Yamaha: € 45.98
Buddycover Yamaha: € 175
Carbon tankpad Yamaha: € 25
Laser GP uitlaat: € 299 (origineel aanwezig)
Datatool alarm: € 500

TOTAAL ALLE EXTRA’S: € 3.047!!!!!!!


Motor maar dan exclusief stuurdemper, carbon voor en achterspatbord, bok € 9.750 (vaste prijs!)
Motor met ALLE accessoires € 10.250 (vaste prijs!)

LET OP! Deze motor heeft nog garantie t/m 04-2009!!!!!!!!
Is als nieuw!

Als u contact met mij wilt opnemen kan dat via tel.nr.: 06-52321154

David Koert
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een puntenrijbewijs, was al twee punten kwijt, en had al een voorwaardelijke rijontzegging van 6 maanden met een proeftijd van twee jaar, en nu moet ik dus nog voorkomen voor een snelheidsovertreding van meer dan 50 km/u.. daarom! hard rijden, of gekke dingen doen, zit er voor mij niet meer in. Maar baal er ontzettend van!!!
 
GVD NDJ wat een KLOTE-zooi voor je man '( -O-

Dit hoop ik nooit mee te maken :N en veel sterkte ermee en ook met de verkoop van deze schitterende YAMAHA

Kickje
 
Ik heb een puntenrijbewijs, was al twee punten kwijt, en had al een voorwaardelijke rijontzegging van 6 maanden met een proeftijd van twee jaar, en nu moet ik dus nog voorkomen voor een snelheidsovertreding van meer dan 50 km/u.. daarom! hard rijden, of gekke dingen doen, zit er voor mij niet meer in. Maar baal er ontzettend van!!!

Heel pijnlijk.... Wellicht circuitrijden iets voor jou?

Jammer dat je geen rem-schakel set hebt van 1 of ander goed merk.
Dan had ik die wel gewild :P

Succes met de verkoop!
 
:9~ :9~ :9~
Ooit he, ooit dan koop ik er ook 1 ;)
Succes met de verkoop, prachtinge motor :} .
 
Circuitrijden heb ik serieus overwogen, maar voor mij niet zo makkelijk omdat het voor mij naar Assen en Zandvoort een takke eind rijden is. Ik had dit seizoen al twee dagen geboekt bij motorsportlifestyle.nl om circuit te rijden, maar toen was het weer klote weer. Daarnaast moet je dan OF een racer op kenteken hebben dat je er heen kan rijden (maar dan betaal ik nog steeds 110 p/m aan verzekering i.v.m. mijn leeftijd) of een auto hebben met een trekhaak, een aanhanger rijbewijs, en een aanhanger zelf, wat ik allemaal niet heb. Dus bijt nog wel ff op mn tanden, en zodra ik van dat puntenrijbewijs af ben, koop ik wel weer een motor.
 
Ik heb een puntenrijbewijs, was al twee punten kwijt, en had al een voorwaardelijke rijontzegging van 6 maanden met een proeftijd van twee jaar, en nu moet ik dus nog voorkomen voor een snelheidsovertreding van meer dan 50 km/u.. daarom! hard rijden, of gekke dingen doen, zit er voor mij niet meer in. Maar baal er ontzettend van!!!


Volgens mij moet jij gewoon leren om je rechter hand te controleren. Ook als je straks geen puntenrijbewijs meer hebt, of welk excuus je ook wilt gebruiken; als je 50 per uur te hard rijdt, ben je altijd de sjaak.

Begrijp me niet verkeerd; je hebt een heel mooie motor. Hem nu (met veel verlies) verkopen, en later weer een kopen, verandert niets aan je liefde voor snelheid. Ik spreek uit eigen ervaring.

Mijn advies: houden die bike en gewoon een beetje minder hard rijden!!!

NB: Zandvoort is een kippe-eindje vanaf Papendrecht....als je plezier wilt hebben.
 
Klein beetje offtopic, maar toch een schopje...

Loenie-tunes heeft een goed punt, vind ik.

Je bent hoe dan ook de sjaak als je alleen hard rijden leuk vind (heb hetzelfde probleem).
Of ze pakken je rbw af, of in het slechtste geval beland je onder de groene zoden (met ALLE respect).

Een traakhaak kost je 250 euro. En een aanhanger rbw heb je niet nodig.
Een aanhanger waar 1 motor op kan heb je ook voor 250 euro.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een puntenrijbewijs, was al twee punten kwijt, en had al een voorwaardelijke rijontzegging van 6 maanden met een proeftijd van twee jaar, en nu moet ik dus nog voorkomen voor een snelheidsovertreding van meer dan 50 km/u.. daarom! hard rijden, of gekke dingen doen, zit er voor mij niet meer in. Maar baal er ontzettend van!!!

ben ik gek als ik zeg dat je ook je rechterhand wat minder ver kan omdraaien en dat je dan minder hard gaat? :?
Met een fiat 500 kan je ook 155 waar je 100 mag..
 
:^

Ik rij nu in totaal bijna 8 jaar. Waarvan 7 jaar oa op de motor. Behalve dat je controles beter gaat zien, word je ook wijzer.

En circuitrijden hoeft echt niet de wereld te kosten:

Motor 2000-3000
Ahw 400
trekhaak 50 als je hem er zelf onder zet en 2ehands vind (heb ik geluk mee gehad)

Klaar! Komen er alleen banden en circuitdagen bij. En Zandvoort ligt bij je om de hoek! Ik rij vanaf de Duitse grens achterhoek 2-2,5 uur met ahw naar het circuit zowel Zandvoort als Assen.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik moet ook vanuit Eindhoven steeds naar Assen...
Mag de pret niet drukken hoor...

Als ik op de weg ga rijden vind ik er toch geen hol aan.
Tenzij ik van te voren voor ik opstap heel duidelijk tegen mezelf zeg:

- Hier liggen niet zulke mooie bochten als op het circuit...
- Hier rijden steeds auto's in de weg die traag zijn...
- Hier staan flitspalen...

Whooooosaaaaaaa....

Rustig stukkie rijden. Just for de fun of it.
 
Volgens mij moet jij gewoon leren om je rechter hand te controleren. Ook als je straks geen puntenrijbewijs meer hebt, of welk excuus je ook wilt gebruiken; als je 50 per uur te hard rijdt, ben je altijd de sjaak.

Begrijp me niet verkeerd; je hebt een heel mooie motor. Hem nu (met veel verlies) verkopen, en later weer een kopen, verandert niets aan je liefde voor snelheid. Ik spreek uit eigen ervaring.

Mijn advies: houden die bike en gewoon een beetje minder hard rijden!!!

NB: Zandvoort is een kippe-eindje vanaf Papendrecht....als je plezier wilt hebben.


Dat moet ik inderdaad leren. Heb je gelijk in, misschien dat ik tegen die tijd wat `wijzer` ben geworden. Maar op dit moment vind ik er geen ene ***** aan om 50/100/120 te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik moet ook vanuit Eindhoven steeds naar Assen...
Mag de pret niet drukken hoor...

Als ik op de weg ga rijden vind ik er toch geen hol aan.
Tenzij ik van te voren voor ik opstap heel duidelijk tegen mezelf zeg:

- Hier liggen niet zulke mooie bochten als op het circuit...
- Hier rijden steeds auto's in de weg die traag zijn...
- Hier staan flitspalen...

Whooooosaaaaaaa....

Rustig stukkie rijden. Just for de fun of it.

2 zielen 1 gedachte!
Denk er precies hetzelfde over, voor mij is de lol er een beetje af.
 
Jep, alleen ik kan het niet missen, dus dan maar het hele salaris in het circuitrijden...
Is nog stukken leuker ook, en in vergelijking veiliger.

Als deze de deur uit is, ga ik denk ik maar eens kijken naar een circuitracer
 
damn nu al :P
Had zelf ook interesse, mocht het om de een of andere reden niet doorgaan, dan hoor ik het graag van je ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja tging snel...
Maar ga er maar van uit dat t doorgaat. is al aanbetaald en al.
Op marktplaats staan er nog een paar, wel niet zo mooi, maar toch! Haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan