Prima SV650 naked Te Koop !

Status
Niet open voor verdere reacties.

N.Holgerson

‘74 Guzzi
27 okt 2005
7.409
382
Noord-Holland
Aangeboden, mijn SV650N uit bouwjaar 2000.

86.000 gelopen, maar rijdt gewoon hartstikke lekker.

Géén olieverbruik
Géén mankementen
Banden nog prima
Remmen prima
Alles werkt

Gewoon lekker rijden! 8-)

De SV is op de dynobank geweest en gaf prima gegevens, zelfs nog meer als de fabriekopgave nieuw.


71,3 BHP @ 9206.8 rpm
64 Nm @ 7208.5 rpm

Er zit een open sportpijp onder, die heb ik zelf nieuw gekocht. Klinkt geweldig, en hij is EU gekeurd als je de DB killer erin schroeft (zit erbij).

Ook heb ik er een echte K&N (specifiek voor de SV) gekocht en erin gezet.
Er zit achter instelbare WP vering op, en voor progressieve WP veren.
Carburateurverwarming zit er ook op, dit gaat stotteren tegen bij rijden in koud weer.

1500km geleden heeft hij een beurt gekregen, waarbij olie en bougies vervangen zijn en de motor in zijn geheel is gecheckt.

large


large


large


large


Hij mág weg omdat ik aan het rondkijken ben voor een motor voor langere afstanden en met meer cilinderinhoud. (duo rijden).

Voor deze mooie, in prima staat verkerende SV650N had ik een vraagprijs in gedachten van:

€ 1675 ,-
 
Laatst bewerkt:
Opgeslagen in favorieten. Prachtige fiets! De 17e november heb ik mijn A'tje en hopelijk kan ik je dan contacten voor een bezichtiging! Waar staat 'ie?
 
Ja het is een lekkere motor hoor! Klinkt ook super, echt Ducati soundje.

Ik ben na 4 jaar 600-650'jes te rijden gewoon toe aan een volgende stap (meer vermogen).
Eigenlijk heeft deze pit zat hoor, maar ja. Wil weleens een 1000+ proberen.

Hij momenteel lekker droog binnen, in Zaandam.
 
of een triumph trophy?
jammer dat je zover weg woont (voor mij iig) anders was ik zeker komen kijken
 
'02 VFR 800 Vtec met ABS en kofferset alligt een interessante optie?

Weet niet wat je budget is (wordt dan wel bijbetalen voor je) maar ik woon in Haarlem, dus we kunnen er misschien eens over praten en proefrijden?
 
Als je hem verkocht hebt, dan heb ik nog een mooie Kawasaki Z750S te koop staan (kun je prima duo mee toeren). Is misschien wel een optie voor je?
Hij staat hier op MF te koop en op Motorshopper is hij ook te vinden.

Mooie fiets heb je (helaas niks voor mij), denk wel dat hij redelijk snel weg is.
 
trophy, vfr en Z750 allen geen interesse in helaas...

Allemaal hartstikke leuke motoren maar niet echt wat ik zoek eigenlijk...

Zoek meer iets hoogs, zoals een R1100 R1150 gs of een DR800, africa twin etc.
 
Aangeboden, mijn SV650N uit bouwjaar 2000.

86.000 gelopen, maar rijdt gewoon hartstikke lekker.

Géén olieverbruik
Géén mankementen
Banden nog prima
Remmen prima
Alles werkt

Gewoon lekker rijden! 8-)

De SV is op de dynobank geweest en gaf prima gegevens, zelfs nog meer als de fabriekopgave nieuw.


71,3 BHP @ 9206.8 rpm
64 Nm @ 7208.5 rpm

Er zit een open sportpijp onder, die heb ik zelf nieuw gekocht. Klinkt geweldig, en hij is EU gekeurd als je de DB killer erin schroeft (zit erbij).

Ook heb ik er een echte K&N (specifiek voor de SV) gekocht en erin gezet.
Er zit achter instelbare WP vering op, en voor progressieve WP veren.
Carburateurverwarming zit er ook op, dit gaat stotteren tegen bij rijden in koud weer.

1500km geleden heeft hij een beurt gekregen, waarbij olie en bougies vervangen zijn en de motor in zijn geheel is gecheckt.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij mág weg omdat ik aan het rondkijken ben voor een motor voor langere afstanden en met meer cilinderinhoud. (duo rijden).

Voor deze mooie, in prima staat verkerende SV650N had ik een vraagprijs in gedachten van:

€ 1650 ,-
 
Langzaam maar zeker komt mijn rijbewijs steeds een beetje dichter in de buurt en deze motor is wel echt een van de mooiste die ik hier op MF te koop zie staan!

Ik ben alleen een beetje bang voor de KM stand... Van alle motoren die ik zie staan heeft deze ook echt de meeste kilometers op het klokje staan... Heb jij ze allemaal zelf gereden? Of vanaf welke km-stand weet je de onderhouds historie?

Ik overweeg deze motor momenteel serieus, maar mijn beperkte budget ligt eigenlijk net onder je huidige vraagprijs en dan heb ik niets meer over voor evt. onderhoud...
 
ik heb je PM beantwoord ;)

tja ik heb zelf nooit problemen gehad met hoge km standen, ik vind het belangrijker als een motor of auto gewoon goed onderhouden is.

mijn auto staat ook al bijna 300.000 km op en die is gewoon nog als nieuw.
mn vorige motor was een ZXR750 daar stond ook 75.000 km op, als nieuw.
als een motor gewoon netjes onderhouden is, dan kun je van de km stand niks merken.

zoals ik aangaf in de beginpost, is de motor op een dynobank geweest, en daar kwamen waardes uit die hoger liggen als de fabrieksopgave, mede door een goede afstelling, K&N filter en sportuitlaat.

Dit geeft aan dat het blok gewoon in goede staat is, anders waren er wel slechte gegevens uitgekomen qua pk's en koppel.

Olieverbruik is niet merkbaar, ik zie nooit blauwe wolken en de uitlaatgassen stinken ook niet naar olie.

De vorige eigenaar heeft er c.a 78.000km op gereden, en toen is hij naar mij gegaan.

Opzich is het gewoon een lekkere motor, en wil ik hem best zelf houden.
Maar ik ben vrij lang, mn vriendin rijdt graag mee en ik wil een motortrip maken naar de Noordkaap. Hierom wil een tour/allroad motor aanschaffen.

Het is dat ik weer studeer momenteel een jaartje, anders had ik hem gewoon gehouden en een allroad erbij gekocht. Maar dat laat mijn budget gewoon even niet toe. Dat is ook de enigste reden waarom hij weg gaat, want ik heb er best wel weer wat geld in gestoken qua onderhoud (beurt) en een sportuitlaat, K&N filter etc.

kom gewoon eens kijken ;)
 
Wat is het verbruik ongeveer?
Ik zoek een zuinigere motor voor woonwerk namelijk...
 
Deze SV zou ik wel willen hebben :Y ! Alleen taartschep eraf :+.
Wel jammer van de KMstand maar duur is ie niet!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan