Probleem met een Bazzaz Z-AFM

GerwinPort

MF'er
13 mei 2008
83
0
Hallo allemaal,

Ik dacht ik post dit maar in dit topic omdat de kans het grootste is dat hier mensen met een Bazzaz zijn.

Ik heb op mijn RSV4/Tuono een Bazzaz ZFI met Z-AFM. Beide onderdelen zijn 2e hands aangeschaft. De Bazzaz ZFI werkt probleeemloos. Ik loop echter tegen een probleem aan wanneer in de Z-AFM monteer en aansluit. Hij word door de software niet herkend. De lampjes geven aan dat de unit zou werken, maar de software ziet geen Z-AFM unit en daardoor kan ik ook geen data loggen.
Nu heb ik de volgende vragen:
- Iemand die dit probleem eerder bij de hand heeft gehad en eventueel opgelost?
- Iemand die wellicht een ZFI heeft waarop we den Z-AFM een keer kunnen testen? (Ik ken helaas niemand die er een heeft).

Hoop op een snelle reactie, want wil die motor goed afstellen! Bedankt vast,
 
Weet niet of het er mee te maken heeft maar geloof dat je je data notaties in Windows op Amerikaans moet zetten. Weet wel iemand wie er eentje heeft.
 
Heb ik ook gehad, Labda sensor was toe de boosdoener.

Ik heb event. er nog een liggen van mijn RSV4, toen gelijk 2 reserve gekocht ;-) Heb ook nog een nieuwe Q.S. van Bazzaz en een compleet set met alle bedenkbare opties van Bazzaz, maar wel gebruikt.
 
Weet niet of het er mee te maken heeft maar geloof dat je je data notaties in Windows op Amerikaans moet zetten. Weet wel iemand wie er eentje heeft.

AFM behoort gewoon te werken na aansluiten.
Om nadien uit te lezen en de waardes goed te kunnen interpreteren dient je Windows wel op US te staan, dit voor tijd/getal/valuta.
Doe je dit niet wil hij meestal '+63%' meer brandstof inspuiten ;-)
 
Bedankt voor de tips heren. Ik heb Forza een PM gestuurd, wellicht kan hij helpen. Als de lambda stuk is zou wel balen zijn. Iemand een idee waar deze lambda of een vervanger te koop is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan