probleem met garmin 2610

meylie-style

MF veteraan
27 jul 2004
3.853
2
Halsteren
pas van vrienden een 2610 overgenomen. hebben zelf het pakket nieuw gekocht, dus alles legaal.

ik heb met mapsource een routje gemaakt in Clervaux. ff een uitblaassritje aangezien we van de zomer met de schoonouwelui een weekendje gaan rijden. kan ik 's avonds mn ei nog ff kwijt daar :)

buiten het feit dat ik binnen geen gps-signaal heb, baart de roze lijn me een beetje zorgen of dit op locatie wel goed gaat komen. op MS staat alles duidelijk, echter op de navi lijkt het op euh...tsjah..laat maar. iig de vraag: komt dit goed?

op de laatste foto zie je "kaartproduct niet ontgrendeld". bij toevoegen heb ik de code ingevoerd. vervolgens OK en weg was t scherm weer.... geen id of het nu goed is gegaan of niet.
IMG_3998.jpg

IMG_3999.jpg

IMG_4000.jpg

IMG_4001.jpg
 
Heb links bovenin bij Mapsource wel gekeken of je ontgrendelde kaartmateriaal beschikbaar is?

Zal hier ff een foto van maken, ff geduld.
 
Zo te zien heb je de verkeerde versie van City Navigator. City Navigator Europe v8 is voor de Zumo-achtige apparaten en werkt afaik niet op de 2610. Daarvoor moet je City Navigator Europe 2008 hebben.

~[edit] vraag ook anders ff op forum.gps.nl
 
Laatst bewerkt:
Andere vraag ... heb je de kaarten van Luxemburg wel opgeladen naar je GPS? Anders werkt hij alleen met de basiskaart en dat zou die roze lijn zonder weggetjes kunnen verklaren. :)
 
Andere vraag ... heb je de kaarten van Luxemburg wel opgeladen naar je GPS? Anders werkt hij alleen met de basiskaart en dat zou die roze lijn zonder weggetjes kunnen verklaren. :)

ik heb alleen die mapsource/citynavigator cd erin gemikt...alles geiinstalleerd..

en verder de 25 digit cijfers ingevoerd met de benodgde serials/coupons
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien heb je wel detailinfo in MapSource (dus kaart idd ontgrendeld), maar mist je garmin de kaartinformatie.
Daardoor kan hij de routepunten niet mappen op de wegen.

Ken het apparaat verder niet, maar kan je niet met 'verzenden naar apparaat' het betreffende kaartgebied oversturen. (zo werkt het nl. op mijn Etrex)
 
opgelost...er zat een `kaartknop` verstopt. daarmee de gebieden selecteren en verzenden naar de navi.



mag slotje op. thnx voor de reacties.
 
Laatst bewerkt:
printscreen mensen '(

foto's maken van je beeldscherm |(
[offtopic]
tips om een plaatje van je desktop te maken:
druk op print scrn/prnt scrn, of hoe je toetsenbord het ook aangeeft. Die knop recht boven Insert en naast scroll lock.
Vervolgens ga je naar paint en druk je crtl-V. (plakken)
tadaa.
uitknippen wat nodig is, opslaan en uploaden maar.
[/offtopic]

anyhow, probeer anders een route in de buurt te maken, en kijk of dat werkt.
Volgens mij moet het met de route wel goed komen.
Als je kaart verder details aangeeft werkt hij toch? Anders is hij gelocked en zie je alleen de hoofdwegen.
 
Laatst bewerkt:
:') printscreen mensen :'(

foto's maken van je beeldscherm |:(

anyhow, probeer anders een route in de buurt te maken, en kijk of dat werkt.
Volgens mij moet het met de route wel goed komen.
Als je kaart verder details aangeeft werkt hij toch? Anders is hij gelocked en zie je alleen de hoofdwegen.


van je navi? da kennie..

als je toch piccas aant schieten bent, dan maar 1 systeem gebruiken :)

t probleem was dat ik de mappen niet naar de unit had gestuurd..nu wel met kaartknop..

problem solved
 
van je navi? da kennie..
Kan wel... Op nieuwere toestellen zit daar een functie voor ingebouwd; op de 2610 niet. Daar is een apart programma voor beschikbaar waarmee je schermafdrukken kan maken: xImage

Zo te zien heb je de verkeerde versie van City Navigator. City Navigator Europe v8 is voor de Zumo-achtige apparaten en werkt afaik niet op de 2610. Daarvoor moet je City Navigator Europe 2008 hebben.
Nee, dat is niet zo. V8 is uit 2006; in 2007 kwam v9 en daarna stapten ze over op een andere nummering (2008). Je verwart het met NT versus niet-NT.
 
Terug
Bovenaan Onderaan