probleem...of niet?

tritus

MF'er
27 apr 2002
116
0
kerk_avezaath
na de winterstop is het altijd weer ff wennen aan de motor. en dan voel je weer allerlei nieuwe dingetjes aan de motor zoals het volgende:

als ik af rem op de motor en geef daarna weer wat gas dan voel ik elke keer een schokje alsof de tandwielen weer aangrijpen. het is net of ik bv met een te slappe ketting rij ofzo, maar die is goed en nieuw (incl. tandwielen pas 2000km oud)ik voel het niet als ik met een fluwelen handschoen gas geef, maar aangezien die van mij van leer zijn.... }) Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel want het is een beetje moeilijk te omschrijven.

nu de vraag: is het een probleem.. of niet! :?
 
hetzelfde heb ik ook als ik bijvoorbeeld een mini-rotonde neem en ik achter een slome auto rij.
ik zit dan in 2 en geef maar een klein streepje gas, toch geeft ie van die kleine schokjes.. (valt op zich mee te leven maar toch.....)
 
ik hoef me dus geen zorgen te maken. Kan ik mooi weer een stukkie gaan rijden met dit mooie weer. :]

iemand ook een idee hoe ik dat doe, die carburateurs ontsynchroniseren. :? Of is dit niet te doen door een leek
 
Terug
Bovenaan Onderaan