• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Probleem Suzuki GSXR 750

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ges
  • Startdatum Startdatum

Ges

Rookie
Lid geworden
20 jun 2005
Waarderingsscore
0
Met de TT op komst, waar ik toch wel erg graag op de motor naar toe zou willen, heb ik het volgende probleem.

* Paar weken geleden met de Motor naar Rotterdam geweest, onderweg terug, moest ik voor het verkeerslicht een beetje gas erop houden om ze draaiende te houden, ook met starten moest ik gas bij geven. Leek of ze draaide op drie pitten, bij hoge touren en snelheid geen probleem. Motoport laten kijken, proefrijden, en ja hoor.... niks aan de hand (zal je altijd zien). Hierna weer gewoon even goed kunnen rijden.

* vrijdag 10 juni grote beurt gehad bij Motoport, geen gekke dingen tegengekomen enkelt nieuw (gebruikt) spruitstuk eronder.

* dat weekend daaropvolgend (vorige week) weer datzelfde probleem, ze sloeg ook een paar keer op slot bij starten en heb wat brandstof zien lekker uit het luchtfilter. Naar Motoport voor hun idee. "blijft waarschijnlijk een vlotternaald hangen o.i.d." Iets hoger stationair afgesteld scheelde al iets.
Heb zelf op MF ook een aantal soortgelijke problemen gelezen, dus wist een beetje hoe en wat.

*Ik de carburateur eraf gehaald en weggebracht ... ---->Lees verder en reageer (evt)op volgend topic:
[topic=101885]Ges (New) + probleem GSXR (help..)[/topic]

Laatst bewerkt:
Misschien een vuiltje of een luchtbelletje dat hopelijk zichzelf heeft opgeruimd.
Iets wat zich niet meer voordoet is hoegenaamd niet te vinden.

Check je benzine filter een (die zit in de tank)

Ouwe beestjes hebben wel eens last van roest/rommel in de tank en zo kan je filter verstopt raken

Terug
Bovenaan Onderaan