• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Probleem terugschakelen Bandit 1200

Laurenzo

MF'er
Lid geworden
9 nov 2004
Waarderingsscore
0
Hallo,

Vandaag met het mooie weer een aardigje blokje om geweest. Is toch weer wat anders dan het dagelijkse woon werk verkeer...

Maar ik had nogal wat problemen met het terugschakelen naar de lagere versnellingen ( de 1 en 2) Ik kon wel het pookje naar benden drukken maar hij nam de versnelling niet mee, ik voelde dus ook niks. Na een paar keer koppelen en schakelen lukt het wel weer.

Wat kan dit zijn? Het is niet erg handig als je voor een kruispunt staat met een rij auto's en je krijgt hem niet in de eerste! :P

Mazzel

Laurens

Nee,

ik denk dat het iets inwendigs is. Het pookje doet zijn werk wel, alleen de schakelas neemt nix mee

heb je er een tijdje niet mee gereden ofzo? Zonee, misschien plakt de koppeling nog wat. Zit dr voldoende olie in?

succes

Schakelvorken stuk? Blok moet dan uitelkaar....

het verhaal krijgt nu klein beetje een andere wending. Vanmorgen geen problemen met schakelen, maar vanmiddag hield ie er mee op!! als je gas geeft dan vertikt hij het. heb m bij een boer gezet... :( en haal m zo op.

Gelukkig heb ik nog garantie...

Nou, als het goed is word hij vanavond opgehaald door de dealer, en weer gemaakt. Hopelijk is hij dan voor zondag klaar, want ik had iemand een ritje achterop beloofd!! :] :P

Ik heb de ketting opgespand, want die hing wel erg slap. Het probleem is niet meer voorgekomen... beetje vaag dus... :?

Terug
Bovenaan Onderaan