stan112
MF'er
- 24 apr 2006
- 236
- 0
Ik heb problemen met mijn motor (= Kawasaki ZXR 400 )
Zal vanaf het begin beginnen.
Aantal weken geleden viel mijn motor uit, was niet meer te starten of aan te rennen.
Dat werd dus lopen naar huis.
Ik dacht in eerste instantie aan een kapotte accu, deze had ik dus vervangen.
Alles leek natuurlijk goed, totdat ie weer uitviel.
Het was dus niet de accu die kapot was, maar het bleek de Spanningsregelaar te zijn.
Deze heb ik vervangen en het lijkt weer goed te zijn.
Doorgemeten met multimeter en het bleek inderdaad, dat de accu met de oude spanningsregelaar, niet meer deed bijladen.
Mooi, opgelost dacht ik dus. ( zie ook Dit topic )
Maar niet dus.
Ik kamp nu met de volgende problemen:
- Knipperlichten doen het niet meer, voorheen wel !
Op contact doen ze het niet én ook niet als de motor loopt.
- De elektrische start het niet goed, 's ochtends als de motor niet heeft gelopen, wilt het niet starten op elektrische start.
Voorheen startte mijn ZXR400 altijd zonder problemen, electrische start deed het perfect !
Aanlopen lukt dan wel.
Als ik dan even een paar honderd meter gereden heb, start ie wel normaal op elektrische start.
Wie gaat mij helpen ! ik baal hier van
Stan
Zal vanaf het begin beginnen.
Aantal weken geleden viel mijn motor uit, was niet meer te starten of aan te rennen.
Dat werd dus lopen naar huis.
Ik dacht in eerste instantie aan een kapotte accu, deze had ik dus vervangen.
Alles leek natuurlijk goed, totdat ie weer uitviel.
Het was dus niet de accu die kapot was, maar het bleek de Spanningsregelaar te zijn.
Deze heb ik vervangen en het lijkt weer goed te zijn.
Doorgemeten met multimeter en het bleek inderdaad, dat de accu met de oude spanningsregelaar, niet meer deed bijladen.
Mooi, opgelost dacht ik dus. ( zie ook Dit topic )
Maar niet dus.
Ik kamp nu met de volgende problemen:
- Knipperlichten doen het niet meer, voorheen wel !
Op contact doen ze het niet én ook niet als de motor loopt.
- De elektrische start het niet goed, 's ochtends als de motor niet heeft gelopen, wilt het niet starten op elektrische start.
Voorheen startte mijn ZXR400 altijd zonder problemen, electrische start deed het perfect !
Aanlopen lukt dan wel.
Als ik dan even een paar honderd meter gereden heb, start ie wel normaal op elektrische start.
Wie gaat mij helpen ! ik baal hier van

Stan
Laatst bewerkt: