Proff Digitale foto toestel..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivobeegden

Die hard MF'er
8 jan 2007
891
0
Midden-Limburg
Proff Digitale foto toestel...


Ben aan het rondneuzen voor een digitale fototoestel met alles erop en eraan. lens voor veraf en dichtbij, eventueel nacht piccies, zeer goede kwaliteit en als een motor voorbij komt rijden dat die er goed opstaat en geen streep in het beeld.

denk wel dat er freaks zijn met wat meer ervaring hiermee. ik heb wat gezocht op het forum maar waren reacties uit 2004 hehe ik denk dat er nu weer wat betere typtes zijn.

ik ga hem gebruiken voor natuurlijk het motor gebeuren, und gebouwen ect ivm met de hobby webdesign

budget 500 a 1000,- compleet nieuw systeempje

alvast thankss
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het even handig om te vermelden wat je budget is, zelf al dingen erover hebt opgezocht, evt. nog oude lenzen heb liggen en of je er later bereid bent om nog meer geld in te investeren...
En een foto maken van een voorbijrijdende motor zonder dat het een grote streep wordt is mogelijk met ongeveer elke camera, dat ligt puur aan de fotograaf en zijn beheersing van de techniek die 'pannen' heet. Google daar maar eens op, als je dat eenmaal onder de knie hebt kun je met veel camera's al prachtige foto's maken, waarbij snelheid goed zichtbaar is, evenals dat de motor zelf goed scherp is.
 
Wel erg makkelijk gezegd zo, Pentax heeft bijvoorbeeld ook prachtige instap dSLR's.
Het is alleen de vraag of hij uberhaupt wel een SLR wil, wellicht voldoet een mooie compact beter aan zijn wensen/eisen.
 
Plant je vraag in off-topic wat voor digitale camera heb jij...... krijg je vast en zeker heel veel antwoorden.

Ik heb zo'n dslr geval.....perfecte foto's.....
 
Laatst bewerkt:
Het is niet zo zeer de camera, maar meer hoe hij ingesteld staat, en de hand die hem hanteerd.
Hoe guzzi 1100 sport deze foto ooit van mij heeft kunnen schieten met een simpel digitaal compact camera is me nog steeds een raadsel :+

pose.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan