Project Big1 Super 4 Since 1992 Deel 18 Torque and BHP 4ever

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo we zijn alweer aardig bezig. Avond heren.
Vandaag me lease twee wieler in ontvangst genomen. Zal geen foto posten. Das vloeken in de kerk.
Maar het is een heerlijke motor. Met zo goed als alles erop en eraan
 
Ik zal beginnen met vloeken, dan kom jij er maar achteraan................

full
 
Ja de apk is geldzoekenbijdehobbyisten.nl Maar ik kom af en toe dingen tegen bij motoren waarvan ik zeg dan wel verplicht een keuring. Maar dit gaat me weer te ver
 
Schermpjes heb ik het niet over :r :r :r zijn niet om aan te zien :X

I know I Know ;( 2 maanden geleden riep ik dat ook, "No way, zo'n schermpje!". Alleen zit ik nu bijna elke dag op de snelweg met de gedachte "had ik maar een schermpje" -O- Comfort over beauty eventjes denk ik... Het liefste heb ik er dus eentje die je er relatief simpel af kunt halen..


Niet persoonlijk!!!!!

Ik bedoelde de kleur!

Thanks :) Leek me wel mooi als die van iemand anders hier was geweest ofzo :)
 
Laatst bewerkt:
Moguh heren.
Zo lekker regenachtig in het kikkerlandje.
Om Maarten even een plezier te doen een spamfoto op ons Forum topic van me lease bakkie.
Hij is een jaartje gebruikt door een collega van me. Dus moet hier en daar wel even aan de poets. Uitlaatbochten zijn bijna denk ik niet meer netjes te krijgen. Verder ziet ie er goed uit. Rijd ook zeker niet verkeerd. Hij is parelmoerwit. Daar schijnen er maar 50 van geleverd te zijn in Nederland
full
 
Laatst bewerkt:
Setje valdoppen te koop? Zwart? :) Ben niet persee handig, maar dat regel ik wel ;)
Zie de foto van Pek hierboven, originele valdoppen (die op het frame) zijn van wit nylon maar wel eventueel zwart 8-) te spuiten. Ik had je al eens uitgelegd hoe je mij kunt bereiken (ivm. spam ga ik hier geen e-mailadres tikken) of anders via mijn advertenties op MP:

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Dan ga ik je wel uitleggen wat er nodig is om deze te kunnen monteren.
 
Laatst bewerkt:
Om Maarten even een plezier te doen een spamfoto op ons Forum topic van me lease bakkie. Hij is een jaartje gebruikt door een collega van me. Dus moet hier en daar wel even aan de poets. Uitlaatbochten zijn bijna denk ik niet meer netjes te krijgen. Verder ziet ie er goed uit. Rijd ook zeker niet verkeerd. Hij is parelmoerwit. Daar schijnen er maar 50 van geleverd te zijn in Nederland [afbeelding]
Wàt een boel Tupperware zeg?! _O- Ben benieuwd naar een foto van "jouw" witte........ :]
 
Laatst bewerkt:
I know I Know ;( 2 maanden geleden riep ik dat ook, "No way, zo'n schermpje!". Alleen zit ik nu bijna elke dag op de snelweg met de gedachte "had ik maar een schermpje" -O- Comfort over beauty eventjes denk ik... Het liefste heb ik er dus eentje die je er relatief simpel af kunt halen.
Vraag me af of zo'n (klein) schermpje jou brengt wat je zoekt. Zelfs de kuip van de CB1300S geeft niet veel bescherming, Olie (CB1300S) en Slappe Zak (naked) hebben net zo'n stijve nek als ik na een rit (klein kuipje). Hier een foto van mijn kuipje (= te koop, ook eventueel nieuw via eBay) en in mijn advertenties op MP vind je nog meer kuipjes. Staat misschien net even iets beter dan een flyscreen. *D

Niet volgens Pek maar die is allergisch voor alles dat op een schermpje of kuipje lijkt.

full
 
En weer die mooie remus zoals die ik over heb ! Kofferrek ook nog te koop, evt flyscreen!
Ik zal MK maar eens ketakten..... :Y
 
Moguh heren.
Zo lekker regenachtig in het kikkerlandje.
Om Maarten even een plezier te doen een spamfoto op ons Forum topic van me lease bakkie.
Hij is een jaartje gebruikt door een collega van me. Dus moet hier en daar wel even aan de poets. Uitlaatbochten zijn bijna denk ik niet meer netjes te krijgen. Verder ziet ie er goed uit. Rijd ook zeker niet verkeerd. Hij is parelmoerwit. Daar schijnen er maar 50 van geleverd te zijn in Nederland
[afbeelding]

Vind hem niet verkeerd,en zeker een mooie kleur _O-
 
I know I Know ;( 2 maanden geleden riep ik dat ook, "No way, zo'n schermpje!". Alleen zit ik nu bijna elke dag op de snelweg met de gedachte "had ik maar een schermpje" -O- Comfort over beauty eventjes denk ik... Het liefste heb ik er dus eentje die je er relatief simpel af kunt halen..


Als je een wijs man bent verkracht je die mooie CB niet met zo'n foei lelijk ding erop :+

Maar HenC heeft nog een flyscreen te koop. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan