Project Big1 Super 4 Since 1992 Deel 18 Torque and BHP 4ever

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt een Renault?!?! :? Mijn Honda Accord heeft 19" en is ook een paar cm. gedropt, niks oncomfortabel aan :N . Misschien wel als ik toen voor 20" was gegaan maar ik merk amper verschil zodra ik mijn 17" winterbanden monteer :X . Die maken overigens meer lawaai dan die 19".............. -O-
 
Ja ik rijd wel is met een aanhanger. Zou eigenlijk is moeten informeren wat een setje normale veren kosten. Zijn er makkelijk onder te zetten.
 
Ik rijd ook wel eens met een aanhanger, bv. met 1 of 2 motoren er op :Y . Maar daarvoor heb je geen zware hulpveren nodig :N . Bij een grote caravan of volgeladen tandemassers begint dat pas interessant te worden lijkt mij :? .
 
Hulpveren is alleen maar bedoeld als je de auto zelf zwaar gaat laden.
De kogeldruk mag toch niet hoger zijn als 50kg, en in sommige gevallen dacht ik 75kg. En daar heb je echt geen hulpveren bij/voor nodig.

Maarten, welk merk veren heb jij eronder jouw auto zitten?
 
Hulpveren is alleen maar bedoeld als je de auto zelf zwaar gaat laden. De kogeldruk mag toch niet hoger zijn als 50kg, en in sommige gevallen dacht ik 75kg. En daar heb je echt geen hulpveren bij/voor nodig.
Is ook weer zo, je moet de last op/in de aanhanger houden en niet op je trekhaak hangen.........
 
Het is wel degelijk zo dat hulpveren helpen bij een zware aanhanger/caravan heeft nix met kogeldruk te maken
Kogeldruk altijd goed afstellen maar of er wat achter hangt van 750 kg of 2 ton merk je wel degelijk
Met name met ons perfect gladde wegdek (deinen) en dan heb je echt wel wat aan hulpveren
 
De auto zelf word er wel wat stugger van ja.
Maar of je er mee wil blijven rijden als je er nooit een (zware) kar achter hangt? Bij mij gingen ze er iig meteen onderuit.
 
Middag heren.
Heb daar is even gekeken Leo maar dat is wel mooi spul idd.


Dat dacht ik ook.
Ik heb ze een vraagje gesteld welke set het minste comfort inleverd. Het grote voordeel van zo'n coil oer set is dat je zelf de rijhoogte in kan stellen. Een verlaging door andere veren is en blijft altijd een verassing hoe dat uitpakt. En als het er éénmaal onder zit kun je er niks meer aan stellen.
 
moguh mannen. Nou zou best een C4 Picasso willen hebben de nieuwe dan of een C5 station. Mooie auto's Lekker voor de hond die heeft al die ruimte nodig. Ik zelf zeg eerder DS3 racing.
HAhaha het word een auto topic.
 
Van de zomer stond deze CB1300 met (nog) forsere schade te koop :Y , kreeg hem nog aangeboden. Nieuwe eigenaar stond daarna een tijd op MP omdat hij op zoek was naar de benodigde onderdelen '( . Kwam vanzelfsprekend ook bij mij terecht maar hij bleek zo'n eikel dat ik hem niks heb willen verkopen. :W

Blijkbaar is de juiste onderdelen vinden toch moeilijker dan hij dacht............. _O-

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop
 
Laatst bewerkt:
Van de zomer stond deze CB1300 met (nog) forsere schade te koop :Y , kreeg hem nog aangeboden. Nieuwe eigenaar stond daarna een tijd op MP omdat hij op zoek was naar de benodigde onderdelen '( . Kwam vanzelfsprekend ook bij mij terecht maar hij bleek zo'n eikel dat ik hem niks heb willen verkopen. :W

Blijkbaar is de juiste onderdelen vinden toch moeilijker dan hij dacht............. _O-

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop


Volgens mij heeft ie ook een nieuwe boormachine gekocht.... En getest !

Goedemorgen.

Ik ga even een paar weekjes naar Singapore. :W
 
CB1300 en CB1000, hoord de CB1100 er niet bij hier?
Ach, wij zijn niet zo moeilijk, er komen zelfs Suzuki's en Kawa's voorbij hiero............ Maar het topic is ontstaan vanuit de SC30 CB1000 Superfour Big One en zijn opvolgers de SC40 en SC54 CB1300 Superfour. :]

Hoewel de CB1100 volgens mij niet in de Superfour-lijn zit hoor ik graag een keer iets van iemand die zo'n ding heeft want ik begrijp dat ze - in NL - amper worden verkocht. :/

En plaatjes van motoren zijn altijd goed! *O*
 
Van de zomer stond deze CB1300 met (nog) forsere schade te koop :Y , kreeg hem nog aangeboden. Nieuwe eigenaar stond daarna een tijd op MP omdat hij op zoek was naar de benodigde onderdelen '( . Kwam vanzelfsprekend ook bij mij terecht maar hij bleek zo'n eikel dat ik hem niks heb willen verkopen. :W

Blijkbaar is de juiste onderdelen vinden toch moeilijker dan hij dacht............. _O-

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop


Hij vraagt wel de hoofdprijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan