Voor de handige harry, aangeboden ter overname.
Op motorblok na complete Kawasaki Zephyr 750 uit 1991
Motorblok plus complete kabelboom en tellers van een 1990 GSX1100F
Let op: dit is hét oldskool Suzuki-blok. 1127 cc en koppelrijk. Hetzelfde blok als wat in de Bandit 1200 zat, en in de GSXR-1100.
Het blok heb ik zelf uit een (goed-)rijdende donorfiets gehaald en loopt gewoon heel erg goed.
Het blok hangt nu in het frame, maar wordt enkel (als mockup) met wat simpele adapterplaten op zijn plek gehouden. Deze moeten nog gemaakt worden uit degelijk staal/dik alu.
Ik heb de complete kabelboom (+ tellers zelfs) van de donormotor erbij.
Verder heb ik er een 180er ZXR velg bij (indien interesse) die in de achterbrug past, en (indien gewenst) een polyester oldskool racekuipje (wat op maat gemaakt moet worden).
Het originele kawa-blok heb ik al jaren geleden weg gedaan, dat had z'n beste tijd gehad.
Leuk om te weten: het 1127cc Suzuki blok is lichter dan het 738cc blokje wat eruit kwam, maar biedt dubbel zoveel koppel.
Reden van verkoop: het staat al jaren stof te verzamelen/geen tijd voor/andere prioriteiten.
Doe een leuk bod! Dat 1127 cc motorblok alleen is al aardig wat waard (zie Ebay etc)
Op motorblok na complete Kawasaki Zephyr 750 uit 1991
Motorblok plus complete kabelboom en tellers van een 1990 GSX1100F
Let op: dit is hét oldskool Suzuki-blok. 1127 cc en koppelrijk. Hetzelfde blok als wat in de Bandit 1200 zat, en in de GSXR-1100.
Het blok heb ik zelf uit een (goed-)rijdende donorfiets gehaald en loopt gewoon heel erg goed.
Het blok hangt nu in het frame, maar wordt enkel (als mockup) met wat simpele adapterplaten op zijn plek gehouden. Deze moeten nog gemaakt worden uit degelijk staal/dik alu.
Ik heb de complete kabelboom (+ tellers zelfs) van de donormotor erbij.
Verder heb ik er een 180er ZXR velg bij (indien interesse) die in de achterbrug past, en (indien gewenst) een polyester oldskool racekuipje (wat op maat gemaakt moet worden).
Het originele kawa-blok heb ik al jaren geleden weg gedaan, dat had z'n beste tijd gehad.
Leuk om te weten: het 1127cc Suzuki blok is lichter dan het 738cc blokje wat eruit kwam, maar biedt dubbel zoveel koppel.
Reden van verkoop: het staat al jaren stof te verzamelen/geen tijd voor/andere prioriteiten.
Doe een leuk bod! Dat 1127 cc motorblok alleen is al aardig wat waard (zie Ebay etc)
Bijlagen
Laatst bewerkt: