Projectje SP1R

full


Mooi setje toch? 8-)
 
Ziet er lekker uit Bjorn! *O*
Vind die goud,rood combinatie ook niet dendered,maarja,over smaak........
Dit jaar nog rijden? ;)
 
Laatst bewerkt:
ik vind het rood en goud eigenlijk wel mooi samen, hangt volgens mij enorm af van de kleur van de tank etc..

hond ook al serieus gegroeid zie ik.
 
Voorlopig de laatste teaser :P Ik heb hem ook nog nooit in zn geheel gezien en het kriebelde zo verschrikkelijk.....

Morgen uitelkaar, en verder met écht werk!!

Op de foto zit een teun-de-beun tijdelijke dogbone ertussen, de echte die ik dus morgen ga maken word nét iets korter. Wielbasis is nu 5mm te lang namelijk.

full


Heb ook al ff proefgezeten... Héééérlijk na 3 jaar!!!! 8-) 8-) :9~

:W
 
Dit lijkt al beter!Na 3jaar!?guttugutugut,kan me voorstellen dat dat lekker zit! O-)
Jammer van die tank,dat die zover moet doorlopen bij de zit,ik weet het,je zit met de airbox. ;)
 
Voorlopig de laatste teaser :P Ik heb hem ook nog nooit in zn geheel gezien en het kriebelde zo verschrikkelijk.....

Morgen uitelkaar, en verder met écht werk!!

Op de foto zit een teun-de-beun tijdelijke dogbone ertussen, de echte die ik dus morgen ga maken word nét iets korter. Wielbasis is nu 5mm te lang namelijk.

[afbeelding]

Heb ook al ff proefgezeten... Héééérlijk na 3 jaar!!!! 8-) 8-) :9~

:W

ziet er heel goed uit :) alleen de tank is niet mij smaak ;) zo meschien mooier zijn als die wat slanker was meer in de vorm van het zitje.....
 
Voorlopig de laatste teaser :P Ik heb hem ook nog nooit in zn geheel gezien en het kriebelde zo verschrikkelijk.....

Morgen uitelkaar, en verder met écht werk!!

Op de foto zit een teun-de-beun tijdelijke dogbone ertussen, de echte die ik dus morgen ga maken word nét iets korter. Wielbasis is nu 5mm te lang namelijk.

[afbeelding]

Heb ook al ff proefgezeten... Héééérlijk na 3 jaar!!!! 8-) 8-) :9~

:W

Poeh dat ziet er heel mooi uit Bjorn !
Het is echt een mooi geheel zeg.
En die radiator zo vind ik ook erg creatief gemaakt ! Stoer.
Ga zo door Bjorn ! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan